Welkom gast! Registreren
Youtube downloads in versie 3.0.0.6
Versie 3.0.0.6 gisteren gedownload. Youtube downloads falen allemaal. Op 2 PCs uitgeprobeerd.
Voorheen geen problemen.
Antwoord
Ook teruggeschakeld naar 3.0.0.5 (na lezen van problemen downloaden van Goplay in andere thread) en downloaden van Youtube werkt terug. In versie 3.0.0.6 zag ik dat er een leeg bestand op de folder werd aangemaakt en daarna liep het mis, mogelijk omdat dit bestand gelocked was en niet overschreven kon worden?
Antwoord
(04 September 2025, 10:37)johanjacobs21 schreef: Ook teruggeschakeld naar 3.0.0.5 (na lezen van problemen downloaden van Goplay in andere thread) en downloaden van Youtube werkt terug. In versie 3.0.0.6 zag ik dat er een leeg bestand op de folder werd aangemaakt en daarna liep het mis, mogelijk omdat dit bestand gelocked was en niet overschreven kon worden?

Ik weet inderdaad ook niet wat er is misgelopen met de versie 3.0.0.6. Maar blij dat het nu wel opnieuw lukt met de oudere versie.
Antwoord
Welnu alles geprobeerd maar geen resultaat.
Zeker op de you-tube items de mededeling : download mislukt onbekende fout op getreden.
Ook een keer iets met de server gewijgert.
Ik had gelezen dat dit een voorlopige oplossing is tot dat de 3.0.0.6 het normaal weer doet.
Weet iemand bij benadering hoelang voorlopig duurt, dan hou ik voorlopig mijn plasje even op.
Groet.
Antwoord
Aanvulling op eerder bericht: nu ook de melding :
Verzoek geweigerd door videoserver, probeer opnieuw of meld dit probleem.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)