Welkom gast! Registreren
Prima programma voor China
#1
Dank voor dit prima programma. Aangezien het internet (ADSL) hier in China een beetje onstabiel en traag is (0B - 150kB), is het bekijken van tv uitzendingen lastig, zoniet onmogelijk. Veel haperingen en stilstaand beeld. Ik gebruik het programma nu als een soort buffer m.a.w. ik start het programma op, ga koffie zetten en terwijl het programma download en een grote buffer vormt bekijk ik de uitzending vanaf het downloadende bestand zonder haperingen.
Bijkomend voordeel van het programma is dat ik de melding mis dat het bekijken van een uitzending hier door specifieke rechten niet bekeken mag worden.
Enige keren ook de melding gehad dat de download voltooid was terwijl er maar een percentage werkelijk gedownload was. Dit gebeurde wanneer het internet zeer traag was. Ik denk danook dat er een bepaalde time-out functie in het programma of bij de servers van aanbieders zit.
Ik ben in ieder geval prima geholpen met dit programma.Dance

Groeten uit ChinaDáág!
Guangzhou
Chinapappa

Hint: maak het bekend bij de wereldomroep zodat ze het kunnen vermelden in hun uitgave Expat. Vele andere expats zullen er door geholpen worden.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)