Welkom gast! Registreren
Skype opent niet na installatie
Heey iedereen!
ik heb zojuist skype geïnstalleerd, dit leek goed te gaan... Maar als ik skype wil openen komt er telkens de melding: er is een fout opgetreden in skype en het programma dient afgesloten te worden. Ik heb het dus nog niet kunnen openen. Echt al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

x Julie
Antwoord
Hoi Julie,
Is dat de enige foutmelding die je krijgt? Wat je kunt doen in dat geval, is de instellingenmap van Skype verwijderen. Dat gaat in Windows Vista/Windows 7 door de map C:\users\%username%\appdata\roaming te openen, en de map 'Skype' en 'skypePM' te verwijderen.

Webmaster
Antwoord
(11 December 2010, 18:16)Julie777 schreef: Heey iedereen!
ik heb zojuist skype geïnstalleerd, dit leek goed te gaan... Maar als ik skype wil openen komt er telkens de melding: er is een fout opgetreden in skype en het programma dient afgesloten te worden. Ik heb het dus nog niet kunnen openen. Echt al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

x Julie

Ik heb windows xp sp3,al week bezig om skype te installeren maar het lukt niet.Heb steeds alles verweidert,opnieuw geinstalleerd maar blijt fout meldingen krijgen.Ik vrees dat ook al mijn contakt personen kwijt.Wat kan ik doen,word beetje moedeloos van.
Antwoord
wanneer skype is geinstalleerd krijg ik toch nog een melding en kan skype niet openen of gebruiken;
'Failed to get proc address for D3DPERF-SetOptions (d3d9.dll)'
Wat moet ik hiermee?
Alvast bedankt
Antwoord
hallo iedereen,
ondertussen is het probleem opgelost
automatische updates was geblokkeerd!!!
60 updates geinstalleerd
skype 5.1 werkte nog niet!!!!!!!
dan skype 4.1.... geinstalleerd
werkt wel!!!!!!!!!!!!!!!!
succes (julie)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)