Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - v2.9.0.2 voor Windows XP
Sinds gisteren kan ik helaas geen programma's meer downloaden van RTL met de versie van gemistdownloader 2.8.1.08 
Geprobeerd om de upgrade te doen naar versie V2.9.0.2 maar deze word helaas tot mijn spijt niet meer ondersteund door windows xp 
Mijn pc is te zwak en te oud ( net als ik met mijn 86 jaar ) om te upgraden naar windows 7 of hoger 
Conclusie is dus dat ik helaas geen programma's meer kan downloaden van RTL 

Ik zou heel graag de ontwerper en makers  van gemistdownloader willen vragen ( wil er ook om smeken ) om het toch ook voor de oudere pc's en gebruikers van windows xp mogenlijk te maken zodat we weer kunnen downloaden van RTL programma's 

Met vriendelijke dank RvH
Antwoord
(31 March 2016, 6:08)RvH1930 schreef: Sinds gisteren kan ik helaas geen programma's meer downloaden van RTL met de versie van gemistdownloader 2.8.1.08 
Het klopt dat door een verandering bij RTL de vorige versies (alles voor 2.9.0.2) niet meer met RTL XL werken - dat wil zeggen, alleen downloaden als 'videobestand (H.264) - zonder converteren' zou nog moeten werken in de oude versies.

Citaat:Geprobeerd om de upgrade te doen naar versie V2.9.0.2 maar deze word helaas tot mijn spijt niet meer ondersteund door windows xp

Het klopt eveneens dat Windows XP niet meer ondersteund wordt in GemistDownloader 2.9.

Citaat:Mijn pc is te zwak en te oud ( net als ik met mijn 86 jaar ) om te upgraden naar windows 7 of hoger
Conclusie is dus dat ik helaas geen programma's meer kan downloaden van RTL

Ik zou heel graag de ontwerper en makers van gemistdownloader willen vragen ( wil er ook om smeken ) om het toch ook voor de oudere pc's en gebruikers van windows xp mogenlijk te maken zodat we weer kunnen downloaden van RTL programma's

Er zijn verschillende redenen voor de keuze om Windows XP niet meer te ondersteunen - de belangrijkste dat het beschikbaar houden voor Windows XP teveel tijd en inspanning kost.

Daarnaast wordt Windows XP al bijna twee jaar niet meer ondersteund wordt door Microsoft: het gebruik van Windows XP is daarom echt hoogst onverantwoord (met betrekking tot security). Ik zou je dan ook sterk willen aanraden ofwel bij te werken naar een nieuwere Windows-versie of een nieuwer apparaat dat Windows 10 draait. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan zou je Linux (bijv. Ubuntu) kunnen overwegen te installeren op je huidige apparaat. Dit besturingssysteem is gratis en wordt actief onderhouden. GemistDownloader draait ook op Linux.
Antwoord
Dank u wel Webmaster voor u reactie .

Ik zal zondag als mijn kleinzoon komt vragen wat ik het beste kan doen

Vriendelijke groeten

RvH
Antwoord
'alleen downloaden als 'videobestand (H.264) - zonder converteren' zou nog moeten werken in de oude versies.'
Helaas werkt ook dat niet op mijn XP-laptop. Zijn er nog suggesties om het daar toch nog werkend te krijgen?
Antwoord
(02 April 2016, 22:32)Slome schreef: 'alleen downloaden als 'videobestand (H.264) - zonder converteren' zou nog moeten werken in de oude versies.'
Helaas werkt ook dat niet op mijn XP-laptop. Zijn er nog suggesties om het daar toch nog werkend te krijgen?

Dit zou nu weer moeten werken. Nogmaals, voor de duidelijkheid:

Samenvatting:
GemistDownloader 2.8 ondersteunt RTL XL alléén als je voor "videobestand (H.264) - zonder converteren" kiest, onder alle standaardinstellingen.
Upgraden naar 2.9 wordt sterk aanbevolen. Het gebruik van Windows XP wordt sterk ontraden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)