Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.07  - Gemistdownloader voor Linux Mint debian versie
In november 2014 heb ik gemistdownloader_2.8.1.7a_all.deb geïnstalleerd wat heel goed werkte. Vandaag wilde ik iets downloaden toen er bij het opstarten een melding kwam dat er een nieuwe versie beschikbaar is en ik doorgestuurd werd naar de website. Ik kan geen op de website geen deb file meer vinden. Is er een mogelijkheid met de oudere versie door te gaan?

Groet
Antwoord
Je kunt via deze pagina de laatste versie downloaden. Kijk bij Linux onder 'Handmatige installatie'.
Antwoord
Mijn dank, ik had het al eerder geprobeerd maar deze keer lukte het wel misschien had ik moeten herstarten na installatie Mono - compleet

Groet
Antwoord
Overigens is vanaf vandaag weer een .deb beschikbaar voor Debian-gebaseerde systemen.
Antwoord
Hartstikke goed al werkt de mono-installatie nu ook
Antwoord
(01 April 2015, 13:09)Webmaster schreef: Overigens is vanaf vandaag weer een .deb beschikbaar voor Debian-gebaseerde systemen.

Bedankt voor deze handige tool die het mogelijk maakt in linux zonder silverlight toch de oude videos te kijken!

Twee suggesties:
- ook een 64-bit .deb paket beschikbaar maken, de executable werkt gewoon met 64-bit mono, dus zou weinig moeite moeten zijn.
- avconv gebruiken i.p.v. ffmpeg, met als voordeel dat het in de standaard ubuntu repository zit, in libav-tools. Verder is het vrijwel hetzelfde.

Bedankt
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)