Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.13 bèta  - Twee bevindingen bij het installeren
Hoi,

Bij het installeren van versie 2.8.1.13 bèta vielen me twee dingen op:

1. De melding '.NET Framework 4.5 niet gevonden!' terwijl die al bij een eerdere installatie (van GemistDownloader) was geïnstalleerd. Wordt deze versie gedeïnstalleerd met GemistDownloader? Zo nee, dan gaat er iets mis denk ik.

2. Als GemistDownloader nog actief is als ik deze versie probeer te installeren dan krijg ik de melding uit de bijlage. '[...] en klik op OK.' met de knoppen [Retry] en [Cancel] daaronder. Geen [OK].

Details: XP SP3.

Groet,

inventio

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(08 March 2015, 2:37)inventio schreef: 1. De melding '.NET Framework 4.5 niet gevonden!' terwijl die al bij een eerdere installatie (van GemistDownloader) was geïnstalleerd. Wordt deze versie gedeïnstalleerd met GemistDownloader? Zo nee, dan gaat er iets mis denk ik.
Dit zou inderdaad niet moeten voorkomen, .NET Framework 4.5 blijft geïnstalleerd, ook na deïnstallatie van GemistDownloader. Ik heb hier nog geen andere meldingen over gehad.

(08 March 2015, 2:37)inventio schreef: 2. Als GemistDownloader nog actief is als ik deze versie probeer te installeren dan krijg ik de melding uit de bijlage. '[...] en klik op OK.' met de knoppen [Retry] en [Cancel] daaronder. Geen [OK].
Gefixt in de volgende versie.

(08 March 2015, 2:37)inventio schreef: Details: XP SP3
Onverstandig... Windows XP anno 2015 nog actief gebruiken is zeer sterk af te raden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)