Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - GemistDownloader blijft met YouTube hangen op 100%
Als ik het programma gebruik om een YouTube filmpje te downloaden blijft het downloaden steken op 100%. Wat er feitelijk gebeurt is dat het betreffende filmpje dan wel gedownload is, maar er vervolgens geen vervolghandelingen uitgevoerd lijken te worden. Hij geeft geen melding dat het downloaden voltooid is, en het is dus ook niet mogelijk om zodoende een lijst te maken met meerdere downloadopdrachten. Losse YouTube-filmpjes lukt dus wel zolang je het programma gewoon wegklikt als de download op 100% blijft hangen.
Dit gebeurt alleen bij YouTube. Als ik puur programma's van NPO's uitzending gemist download loopt alles wel zoals het hoort en kan ik dus wel een downloadlijst maken.

Enig idee wat hier aan de hand is?
Antwoord
Interessant probleem, ik kan het zelf niet reproduceren. Zou je een logboek kunnen maken en hier kunnen posten?
Antwoord
Ok. Logboek gemaakt. Ik heb geprobeerd drie filmpjes te downloaden in een lijst. Na het eerste filmpje bleef hij zoals ik verwachtte steken op 100%. Zelfde verhaal, filmpje is in orde maar de overige twee begonnen niet met downloaden.

Bijlagen
.txt   logboek.txt (Grootte: 17,38 KB / Aantal keer gedownload: 4)
Antwoord
In de bètaversie is het e.e.a. gefixt. Kun je controleren of GemistDownloader voor jou met de bètaversie weer zonder problemen werkt?
Antwoord
Excuses voor de late reactie.
Ik heb de bètaversie getest. Als ik probeer te downloaden zoals ik in mijn vorige posts beschreef werkt het nu prima. Ook gecombineerde downloads met Uitzending Gemist en YouTube door elkaar werken prima zo te zien. Bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)