Welkom gast! Registreren
exteem mb verbruik op zeer korte termijn
#1
Hallo, ik kreeg gisterenochtend plots een melding dat ik nog 100 mb tegoed had en een kwartier later het bericht dat mijn internetbundel volledig verbruikt is. Heb in de tussentijd alleen mijn Hollandsnieuwe-app gecontroleerd die plots ook geen gegevens meer liet zien.
S ávonds thuis op PC ingelogd op mijn Hollandsnieuwe en zag dat id mijn hele mb tegoed verbruikt was! Via mijn verbruik-app op mijn telefoon zag ik dat de boosdoener de app "Android besturingssysteem" was. Doe alleen maar updaten via Wifi en verbruik amper 50 mb per maand normaliter. Ik heb een poging gedaan Hollandsnieuwe om raad te vragen maar dit wordt je niet bepaald makkelijk gemaakt, vandaar mijn hulpvraag op deze site.
Hopelijk kan iemand mij hier een verklaring en advies in geven.
Alvast bedankt!
Antwoord
#2
Misschien is er een update van je besturings systeem binnengekomen, dan moet je even op de telefoon kijken welke versie android je nu hebt en naar de datum kijken, is de versie hoger dan voorheen en heeft het een recente datum is het gelijk duidelijk waarom je 100mb op is.

Ik zelf heb 1GB per maand op mijn android mobiel en heb daarnaast toch alles op Wifi staan, maar sommige dingen doet android toch via je databundel.

Hollandsnieuwe ken ik trouwens helemaal niet, doet me enkel aan haring denken Smilie
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#3
Hallo,
Klopt. Inderdaad een update van het Andriodsysteem. En ik had dus de pech dat deze update s'ochtends op de Wifi gestart is en vervolgens op mijn MB-verbuik verder is gegaan! Deze wordt dus n.l. niet onderbroken daar dit weer schadelijk kan zijn voor mijn telefoon werd mij aldus verteld bij Belcompanie.
Wel nog met Hollands Nieuwe contact gehad en 500 MB nieuw tegoed gekregen, toch ook even het vermelden waard.

Bedankt voor je reactie!
Groetjes, Lizette
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)