Welkom gast! Registreren
Kan niet downloaden van kijk.nl
Bij mij werkt het duidelijk niet, heb zowel met de gemistdownloader geprobeerd als met de plugin in explorer & chrome. Stopt iedere keer bij een bepaald %. En het ligt zeer zeker niet aan mijn verbinding, die is stabiel want programma's via uitzendinggemist & rtlxl komen moeiteloos en snel binnen alleen via kijk.nl geeft het problemen. Speedtest & pingtest gedaan, geen problemen. Ook andere downloads gaan vlekkeloos. Dus lijkt me sterk dat het probleem aan mij ligt, ligt eerder aan kijk.nl, wat dan wel raar is want werkte eerder wel of aan het ffmpeg.exe want die loopt steeds vast. Hoe dan ook hoop dat dit probleem snel gefixed wordt en dat er wellicht iets gedaan wordt met de suggestie over een toevoeging van kijk.nl omdat toch veel mensen ook daar programma's van willen downloaden. Nogmaals voor de rest is het programma top!
Antwoord
(07 April 2014, 15:34)kanefan1984 schreef:
Code:
ffmpeg version N-58046-g255302d Copyright (c) 2000-2013 the FFmpeg developers
...
  Stream #0:0 -> #0:0 (copy)
  Stream #0:1 -> #0:1 (aac -> libvo_aacenc)

Geldt het download-probleem nog? Als test heb ik net "Piets Weer" gedownload en dat ging prima. Ik ben wel verbaasd over de geproduceerde audiotrack. Ik kies 'videobestand (H.264) - zonder converteren' en verwacht dan dat de video- en audiotrack geen verdere conversie ondergaan, maar gewoon worden gekopieerd. Zoals te zien in het geciteerde ffmpeg-log merk ik bij mijn gedownloade "Piets Weer" dat de audiotrack (aac, 94kbps) opnieuw naar aac (128kbps) is geconverteerd. Waarom?

Code:
ffmpeg.exe -i <m3u8-url> -c copy -bsf:a aac_adtstoasc "Piets Weer (29102014).mp4"
Handmatig werkt dit prima, dus waarom een extra conversie?
Antwoord
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van het probleem dat Kijk.nl-downloads worden afgebroken?
Antwoord
Bij mij werken de downloads van kijk.nl prima sinds de laatste gemistdownloader, had er zoals bekend eerder problemen mee nu werkt het perfect. Enigste dat ik merk als verschil bij kijk.nl ten opzichte van rtl en npo dat als je meerdere programma's in een lijst download en een programma van kijk staat bovenaan om te downloaden als eerste, dat hij dan nadat het programma volledig gedownload is op 100% blijft staan en dan niet verder gaat met het downloaden van het volgende programma uit de lijst. Dat doet hij bij npo en rtl wel, dan gaat hij automatisch verder met het volgende programma dat je wil downloaden. Maar voor mij is dat niet zo'n groot probleem start de eerst volgende download dan altijd handmatig, ben al lang blij dat ik weer kan downloaden van kijk.nl
Vind het te prijzen dat je je zo blijft bezig houden met het up to date houden van dit prima programma, ga er a.u.b. nog heel lang mee door. Ook mag weleens gezegd worden dat de feedback er ook altijd is als je tegen een probleem aan loopt, kunnen andere sites nog iets van leren.
Antwoord
Werkt allemaal uitstekend nu! Top.
Antwoord
Bij mij werkt het nog steeds niet. Werk wel via een vpn maar bij NPO en RTLXL heb ik nergens last van...
Antwoord
(02 December 2014, 20:48)kanefan1984 schreef: Enigste dat ik merk als verschil bij kijk.nl ten opzichte van rtl en npo dat als je meerdere programma's in een lijst download en een programma van kijk staat bovenaan om te downloaden als eerste, dat hij dan nadat het programma volledig gedownload is op 100% blijft staan en dan niet verder gaat met het downloaden van het volgende programma uit de lijst. Dat doet hij bij npo en rtl wel, dan gaat hij automatisch verder met het volgende programma dat je wil downloaden.
Dat probleem heb ik eerder gehoord, ik ga het onderzoeken. Dank voor het melden.

(02 December 2014, 20:48)kanefan1984 schreef: Vind het te prijzen dat je je zo blijft bezig houden met het up to date houden van dit prima programma, ga er a.u.b. nog heel lang mee door. Ook mag weleens gezegd worden dat de feedback er ook altijd is als je tegen een probleem aan loopt, kunnen andere sites nog iets van leren.
Dank Smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)