Welkom gast! Registreren
De videolink ...niet worden achterhaald?
Van Natuur op 2: Polar Bear family and me kan ik deel 2 verkrijgen, maar op deel 1 krijg ik de melding: "De videolink van deze uitzending kon niet worden achterhaald"

Waarom deel 2 wel en deel 1 niet lukt is mij een raadsel?
Antwoord
Dank voor het melden, dit probleem zou moeten zijn opgelost. Kun je dit bevestigen?
Antwoord
(01 January 2014, 15:39)Webmaster schreef: Dank voor het melden, dit probleem zou moeten zijn opgelost. Kun je dit bevestigen?
Ja, het is intussen gelukt! Tx
Antwoord
(02 January 2014, 19:16)chocka schreef:
(01 January 2014, 15:39)Webmaster schreef: Dank voor het melden, dit probleem zou moeten zijn opgelost. Kun je dit bevestigen?
Ja, het is intussen gelukt! Tx
Alhoewel het bestand bagger is te noemen, waar deel 2 en 3, circa 400~450 mb groot zijn, komt deel 1 niet verder dan 85 mb, niet om aan te zien. #helaas
Antwoord
(04 January 2014, 18:16)chocka schreef: Alhoewel het bestand bagger is te noemen, waar deel 2 en 3, circa 400~450 mb groot zijn, komt deel 1 niet verder dan 85 mb, niet om aan te zien. #helaas

Het viel mij ook al op dat de kwaliteit van de uitzending bijzonder laag is. Dat is ook de reden dat GemistDownloader de uitzending eerder niet pakte, omdat de hogere kwaliteitversie niet beschikbaar is. Jammer inderdaad.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)