Welkom gast! Registreren
Peiling: ben je er ook zo tevreden over?
Ja!
57.14%
8 57.14%
Een beetje, er moet nog wel wat verbetert worden
35.71%
5 35.71%
Nee!
7.14%
1 7.14%
Totaal aantal stemmen: 14 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Geweldig programma!
#1
Ik wil jullie bedanken dat jullie zo'n goed programma hebben gemaakt! Ik ben al tijden opzoek naar zoiets als dit. Wel jammer dat het downloaden zo lang duurt, maar dat ligt niet aan jullie. Top initiatief! ='D
Antwoord
#2
Helemaal mee eens! Heb 't gebruikt om op m'n iPod te zetten, werkt hartstikke goed! Heel erg bedankt!
Antwoord
#3
ja het werkt jehebt alleen wel .net framewokr nodig
Antwoord
#4
Ik heb constant pech met de downloads, krijg steeds een error of hij download het filmpje niet goed.
Dit kreeg ik van de rtl4 site het programma van gister over Neverland.
http://www.youtube.com/watch?v=dVPz2J7myPw
Iemand had me gevraagd zo veel mogelijk over Michael Jackson te downloaden maar helaas lukt het me maar niet.
Antwoord
#5
(07 July 2009, 13:43)Moreeke schreef: Ik heb constant pech met de downloads, krijg steeds een error of hij download het filmpje niet goed.
Dit kreeg ik van de rtl4 site het programma van gister over Neverland.
http://www.youtube.com/watch?v=dVPz2J7myPw
Iemand had me gevraagd zo veel mogelijk over Michael Jackson te downloaden maar helaas lukt het me maar niet.
Het lijkt erop dat het filmpje dat je probeert te downloaden is beveiligd met DRM. DRM (digital rights management) beveiligt het converteren en downloaden van dit soort video's. Helaas kunnen we hier niets aan doen, hoewel er nog voldoende andere trucjes zijn om dit legaal te omzeilen.
Antwoord
#6
Ik kan de/het forum pagina niet goed vinden als ik op de website van helpdeskweb ben.Ligt het aan mij of is de link er naar toe niet duidelijk?Hebben daar meer mensen last van?
Verder heel tevreden over de home pagina met nieuwtjes.

Groetjes
Ik kan de/het forum pagina niet goed vinden als ik op de website van helpdeskweb ben.Ligt het aan mij of is de link er naar toe niet duidelijk?Hebben daar meer mensen last van?
Verder heel tevreden over de home pagina met nieuwtjes.

Groetjes
Antwoord
#7
(09 July 2009, 22:37)joost2 schreef: Ik kan de/het forum pagina niet goed vinden als ik op de website van helpdeskweb ben.Ligt het aan mij of is de link er naar toe niet duidelijk?Hebben daar meer mensen last van?
Verder heel tevreden over de home pagina met nieuwtjes.

Groetjes

Probleem opgelost Dance
Antwoord
#8
Kan iemand me vertellen waar de gedownloade uitzending wordt neergezet? Ik vind deze namelijk nergens terug.
Piet
Antwoord
#9
(01 August 2009, 11:56)Piet schreef: Kan iemand me vertellen waar de gedownloade uitzending wordt neergezet? Ik vind deze namelijk nergens terug.
Piet
De uitzending wordt op de computers van Media-convert.com gedownload en omgezet naar het door jou gekozen formaat. Als Media-convert.com klaar is met het omzetten, krijg je een knop 'download' te zien. Als je hier op hebt geklikt, krijg je de keuze of je het bestand wilt "openen" of "downloaden". Als je voor "openen" kiest, zal je het bestand niet (of heel lastig) terug vinden. Daarom raden wij aan altijd "downloaden" te kiezen, zodat je zelf kunt bepalen waar je jouw download kunt opslaan.
Antwoord
#10
Geweldig programma Ik krijg op media-convert.com wel vaak de melding Oeps! Deze link lijkt niet te werken

Als het dan eindelijk lukt dan is het Jammer dat je na de stream op media-convert.com hem nog moet opslaan .
Bij uitzending van 40 min = dat dan toch ook nog weer 15 min erbij .


Overigens als ik de mms link in een downloadmanager zoals Orbit plaatst download die ook . Helaas bij lange uitzendingen stopt die er halverwege mee .
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)