(22 January 2012, 18:56)Thunderblaze schreef: Ik probeer Afl. 1 & 2 van All You Need Is Love Seizoen 2012 te downloaden maar gemistdownloader geeft aan dat er een DRM probleem is, wat nu te doen?
Het lukt me nog steeds niet om een aflevering van RTL-XL te downloaden. Ik krijg geen foutmelding meer over DRM-rechten, maar als hij een tijdje bezig is met downloaden staat er 'download mislukt' bij stap 3.
Voor mijn werk wil ik de serie Buch in de Bajes downloaden. De films zijn alleen te bekijken via betaling. Heb ik gedaan maar ook daarna zijn ze niet te downloaden met gemistdownloader. Is er een omweg?
(17 May 2013, 8:46)Leon schreef: Voor mijn werk wil ik de serie Buch in de Bajes downloaden. De films zijn alleen te bekijken via betaling. Heb ik gedaan maar ook daarna zijn ze niet te downloaden met gemistdownloader. Is er een omweg?
Leon
Nogmaals, voor de duidelijkheid: uitzendingen waarvoor betaald moet worden, zijn per definitie niet te downloaden met GemistDownloader. Dus ook niet als je er wel voor betaald hebt.