Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.3  - GoPlay: Lange downloadduur, onafspeelbaar
je kunt niets sturen naar dat mail adres komt terug, kan niet besteld wworden
Antwoord
Enig idee wanneer hét probleem met GoPlay.be opgelost is?
Al bijna 1 maand kan ik niets meer downloaden
Als ik iets download dan is er maar 10 a 15 minuten van een hele video te zien en dan blijft het hangen of is er niets meer.
De oplossingen hier gegeven kan ik niet uitvoeren
Heb geprobeerd te mailen maar de mail zegt dat het adres van jullie niet bestaat (ja woon in Belgie)
En iets hier posten in bijlage lukt ook niet
Dus..
Hoe nu verder aub?
want het is toch echt jammer dat er niets meer te downloaden valt via GoPlay.be
en al de rest werkt ook al niet meer wegens drm beveiliging (vrt.be en zo)
groetjes
Antwoord
Bij mij werkt het momenteel weer. maar de vorige keer werkte het ook plots terug om dan weer een tijdje niet te werken :P
Antwoord
Ik heb vandaag nog een wijziging doorgevoerd, ik verneem graag of het nu beter gaat.
Antwoord
(19 April 2023, 0:21)Webmaster schreef: Ik heb vandaag nog een wijziging doorgevoerd, ik verneem graag of het nu beter gaat.

Gisteren ging het goed.
Ook vandaag gaat het goed.
Afwachten of het zo blijft - ik duim
en
DANK DANK om het op te lossen, keep up the good works - duim op
Antwoord
(19 April 2023, 0:21)Webmaster schreef: Ik heb vandaag nog een wijziging doorgevoerd, ik verneem graag of het nu beter gaat.

Bij afleveringen van De Mol lukt het wel, maar niet bij afleveringen van Klopjacht (https://www.goplay.be/video/klopjacht/kl...2#autoplay). 

Hierbij krijg ik error 423. Is hiervoor een oplossing?
Antwoord

Ik heb een volledig werkende app voor GoPlay (en andere zenders die ik hier niet mag vermelden ;-) ) en kan je gerust een snippet code doorsturen die ervoor zorgt dat de MPD met meerdere periods van GoPlay correct geparsed wordt.
Antwoord
(17 April 2023, 21:52)Xeph20 schreef: Bij mij werkt het momenteel weer. maar de vorige keer werkte het ook plots terug om dan weer een tijdje niet te werken :P

Je moet je berichten even checken Smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)