Welkom gast! Registreren
Download in batch
Het zal wel een domme vraag zijn, maar hoe start je de download van bestanden die in de Batch lijst staan?
Met de download knop werkt het niet en ik zie geen andere optie.:\
Als je een download 'voorbereidt' (op de gewone manier) kun je kiezen uit 'Downloaden' en 'Toevoegen aan que'. Kies voor 'Toevoegen aan que'.
Voor meer informatie kun je ook op het groene vraagteken klikken in het scherm "Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden".
(06 October 2010, 17:32)webmaster schreef: Als je een download 'voorbereidt' (op de gewone manier) kun je kiezen uit 'Downloaden' en 'Toevoegen aan que'. Kies voor 'Toevoegen aan que'.
Voor meer informatie kun je ook op het groene vraagteken klikken in het scherm "Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden".
Bedankt voor de snelle reactie, maar ik had al 2 bestanden in de downloadlijst staan. Mijn vraag was hoe je dan de download start.
Want dat lukt me niet en daar staat ook niets over bij het groene vraagteken.:\
Bij de optie "Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden" moet je inderdaad op "Start downloaden" klikken om te starten met downloaden. Je geeft aan dat dat niet lukt, kun je aangeven wat er precies niet lukt?
(06 October 2010, 19:49)webmaster schreef: Bij de optie "Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden" moet je inderdaad op "Start downloaden" klikken om te starten met downloaden. Wat gaat er precies fout?

Ik ben er inmiddels helemaal uit.Dance
Om de download te starten moet je weer via de blauwe pijl terug naar het hoofdmenu en daar op de knop "Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden " drukken.
En daar staat dan de knop waar je de download mee start!
Ik probeerde dezelfde downloadknop te gebruiken als bij een enkele film.
Als je het eenmaal weet is het simpel.(Y)

Mooi, prettig dat het opgelost is Smilie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)