Welkom gast! Registreren
KIJK: vanuit het buitenland
Hi misschien is het niet 100% gerelateerd maar, ik ben een fan van Voetbal inside en woon in het buitenland. Ik heb nu alle stappen gevolgd om Gemistdownloader te installeren op mn Mac (laatste versie: 2.9.09). Nou probeer ik met man en macht alle verschillende manieren de laatste videos van VI to downloaden, enkel voorbeeld link: https://www.kijk.nl/veronicatv/veronicai...ica-inside.

Maar ik krijg steeds de fout melding: "Download mislukt: onbekende fout opgetreden"

Wat kan ik nu hier tegen doen? Alvast bedankt voor je hulp!
Antwoord
Dit heeft inderdaad niets met het originele topic te maken, daarom is dit afgesplitst in een nieuw topic.

Als je je in het buitenland bevindt, zou je het waarschuwingsteken moeten zien nadat je de video in GemistDownloader hebt ingevoerd (rechts, net boven 'Opslaan naar'). Dit geeft aan dat de bewuste uitzending alleen vanuit Nederland te downloaden is.
Antwoord
(17 August 2019, 13:04)QNO schreef: Hi misschien is het niet 100% gerelateerd maar, ik ben een fan van Voetbal inside en woon in het buitenland. Ik heb nu alle stappen gevolgd om Gemistdownloader te installeren op mn Mac (laatste versie: 2.9.09). Nou probeer ik met man en macht alle verschillende manieren de laatste videos van VI to downloaden, enkel voorbeeld link: https://www.kijk.nl/veronicatv/veronicai...ica-inside.

Maar ik krijg steeds de fout melding: "Download mislukt: onbekende fout opgetreden"

Wat kan ik nu hier tegen doen? Alvast bedankt voor je hulp!
Een VPN pakken is de oplossing.
Antwoord
(17 August 2019, 22:38)YssDiamond schreef: Een VPN pakken is de oplossing.

Ah yes! Dat ik er even niet aan gedacht had dit. Bedankt voor de tip!

UPDATE:
Helaas, werkt mijn beide gratis VPNs (Hola and Tunnelbear) niet met GemistDownloader. Met Hola wordt de website van Veronica Inside automatisch doorverwezen naar Talpa.com, dus niet mogelijk om te kijken, het werkte voorheen wel met Hola gratis versie. Met Tunnelbear werkt het wel, maar helaas kost dit wel 5USD per maand, alleen 400mb is gratis per maand. Ik probeer nog wat anders of anders mijn familie uit NL het laten downloaden en op dropbox plaatsen voor mij. Wat een irritante gedoe dat het onmogelijk is om te kijken in het buitenland. Slaat echt nergens op, ik heb een klacht ingediend bij kijk.nl
Antwoord
(19 August 2019, 8:57)QNO schreef: Ah yes! Dat ik er even niet aan gedacht had dit. Bedankt voor de tip!

UPDATE:
Helaas, werkt mijn beide gratis VPNs (Hola and Tunnelbear) niet met GemistDownloader. Met Hola wordt de website van Veronica Inside automatisch doorverwezen naar Talpa.com, dus niet mogelijk om te kijken, het werkte voorheen wel met Hola gratis versie. Met Tunnelbear werkt het wel, maar helaas kost dit wel 5USD per maand, alleen 400mb is gratis per maand. Ik probeer nog wat anders of anders mijn familie uit NL het laten downloaden en op dropbox plaatsen voor mij. Wat een irritante gedoe dat het onmogelijk is om te kijken in het buitenland. Slaat echt nergens op, ik heb een klacht ingediend bij kijk.nl
Hola werkt bij mij perfect. net nog geprobeerd. en gaf geen problemen. voor VPN kan je Windscribe gebruiken. maandelijks 10gb gratis en werkt ook zonder problemen.
Antwoord
(19 August 2019, 11:16)YssDiamond schreef: Hola werkt bij mij perfect. net nog geprobeerd. en gaf geen problemen. voor VPN kan je Windscribe gebruiken. maandelijks 10gb gratis en werkt ook zonder problemen.

Hi! 

Hartelijk dank voor de tip! Ik ga Windscribe proberen. Met Hola, heb ik hun een email gestuurd. Het werkte met Hola voorheen wel, maar al maanden nu niet meer. PS ik zit in Litouwen.
Antwoord
(19 August 2019, 11:58)QNO schreef: Hi! 

Hartelijk dank voor de tip! Ik ga Windscribe proberen. Met Hola, heb ik hun een email gestuurd. Het werkte met Hola voorheen wel, maar al maanden nu niet meer. PS ik zit in Litouwen.
Beste QNO hier vanuit België werkt hola op Google Chrome perfect heb je als land Nederland geselecteerd ?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)