27 March 2019, 11:24
Beste,
Sinds eergisteren kan ik niks meer downloaden via gemistdownloader. Dit geld onder andere voor vrtnu en nickelodeon (.be en .nl).
Als ik de link ingeef geeft hij aan om welk programma het gaat, maar als ik dan op start downloaden druk blijft hij een tijdje op "bezig met verbinden" staan om uiteindelijk de melding "download mislukt; onbekende fout opgetreden" te geven.
Ik heb het programma al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Als ik het op een andere laptop probeer lukt het wel. Er is bij mijn weten de afgelopen dagen niks nieuws geïnstalleerd op mijn laptop of een aanpassingen gedaan wat het probleem zou kunnen veroorzaken.
Hieronder een log met de melding error in the pull function.
Alvast bedankt voor de hulp.
Sinds eergisteren kan ik niks meer downloaden via gemistdownloader. Dit geld onder andere voor vrtnu en nickelodeon (.be en .nl).
Als ik de link ingeef geeft hij aan om welk programma het gaat, maar als ik dan op start downloaden druk blijft hij een tijdje op "bezig met verbinden" staan om uiteindelijk de melding "download mislukt; onbekende fout opgetreden" te geven.
Ik heb het programma al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Als ik het op een andere laptop probeer lukt het wel. Er is bij mijn weten de afgelopen dagen niks nieuws geïnstalleerd op mijn laptop of een aanpassingen gedaan wat het probleem zou kunnen veroorzaken.
Hieronder een log met de melding error in the pull function.
Alvast bedankt voor de hulp.
Code:
Start (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)
[tls @ 0686bc80] Error in the pull function.