Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.7  - NPO: Geoblock-melding vanuit buitenland
hoi 

ik kan deze afl niet downloaden 

https://www.npostart.nl/de-tafel-van-k3/...W_03806512

krijg steeds de melding dat door mijn geografische ligging ik deze video niet kan downloaden en heb zelfs geprobeerd met een vpn maar lukt ook niet
Antwoord
Kun je de uitzending wel in je browser bekijken? Als je de foutmelding voor geografische beperkingen krijgt, betekent dat dat GemistDownloader niet via een Nederlands IP verbonden is - dit zul je zelf moeten oplossen.
Antwoord
(04 September 2018, 22:16)Webmaster schreef: Kun je de uitzending wel in je browser bekijken? Als je de foutmelding voor geografische beperkingen krijgt, betekent dat dat GemistDownloader niet via een Nederlands IP verbonden is - dit zul je zelf moeten oplossen.

via een vpn verbonden met nederland kan ik de uitzending wel bekijken maar niet downloaden blijft die geografische beperking geven
Antwoord
Dit is al een aantal keer gemeld hier, met VPN kun je kijken maar niet downloaden met GemistDownloader terwijl je een Nederlands IP hebt, dit heb ik met 3 verschillende VPNs getest maar de melding blijft. Ik heb het hier niet over browser add-ons zoals Hola ofzo maar echte VPN programmas.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)