19 April 2018, 20:23
Heb dus een tijdje geleden het programma Gemistdownloader gevonden en heb al een paar series gedownload en werkt perfect probeer ik nu dus het 2de seizoen van Graf Zonder Naam te downloaden en werkt het dus niet had seizoen 1 blijkbaar dus al op mijn computer staan dus hoefde die niet te downloaden probeer ik dus het 2de seizoen te downloaden dan krijg ik een server-fout (zie bijlage) weet niet of dit aan gemistdownloader ligt of als het aan kijk.nl/sbs6 ligt heb zover nog geen fouten gehad met gemistdownloader dus denk dat het aan kijk.nl/sbs6 ligt maar als dat zo is dan kan ik waarschijnlijk nooit seizoen 2 zien link die ik heb gebruikt:https://www.kijk.nl/sbs6/grafzondernaam/videos/Z5Hz5HulAsG/5-nigeriaanse-bolletjesslikker
Heb ook andere geprobeerd maar krijg hetzelfde resultaat weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand al het 2de seizoen gedownload zou graag het 2de seizoen willen kijken namelijk hoop dat iemand hier een oplossing weet.
-Justieboy3
Heb ook andere geprobeerd maar krijg hetzelfde resultaat weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand al het 2de seizoen gedownload zou graag het 2de seizoen willen kijken namelijk hoop dat iemand hier een oplossing weet.
-Justieboy3