Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - Ooit opensource?
Beste Webmaster,

Het verrast me hoe lang je actief GemistDownloader blijft onderhouden. Ik ben je in ieder geval zeer dankbaar voor deze handige, bijna onmisbare tool.
Ik vraag me wel af, wat gebeurt er als je er geen zin meer in hebt? Zal je dan misschien de sourcecode openbaar maken, of het beheer aan een ander doorgeven?
Ik vraag me sowieso af of je misschien uiteindelijk ook de source code vrij wilt geven.

Dat is natuurlijk niet nodig, en het is je goed recht om dat gewoon niet te doen. Ik ben gewoon een beetje bang dat ik ooit weer zonder deze tool verder moet. :p
Antwoord
(27 January 2017, 4:06)User64 schreef: Het verrast me hoe lang je actief GemistDownloader blijft onderhouden. Ik ben je in ieder geval zeer dankbaar voor deze handige, bijna onmisbare tool.
Dank voor je compliment, de reden dat ik met plezier aan de tool werk is dat ik weet dat ik er een hoop mensen plezier mee doe.

(27 January 2017, 4:06)User64 schreef: Ik vraag me wel af, wat gebeurt er als je er geen zin meer in hebt? Zal je dan misschien de sourcecode openbaar maken, of het beheer aan een ander doorgeven?
Ik vraag me sowieso af of je misschien uiteindelijk ook de source code vrij wilt geven.

Dat is natuurlijk niet nodig, en het is je goed recht om dat gewoon niet te doen. Ik ben gewoon een beetje bang dat ik ooit weer zonder deze tool verder moet. :p
Voorlopig zal ik de tool blijven doorontwikkelen/ondersteunen, zij het dat ik de ene periode drukker ben dan de andere. Mocht ik op lange termijn willen afzien van het verder ondersteunen van GemistDownloader, dan vermoed ik dat de tool open-source zal worden.
Antwoord
Zolang je er nog plezier in hebt (en de mijne heb je erbij) dan hoop ik dat je inderdaad nog met veel plezier doorgaat.
Waarom kan er eigenlijk niet gedoneerd worden, want zo'n site in de lucht houden kost toch wel het een en ander.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)