Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.20 bèta  - Er is een onverwachte fout opgetreden
Hallo,

Vanavond de laatste bèta-versie binnengehaald en geïnstalleerd (zowel de 'normale' als de portable uitvoering. Beide geven direct na de poging om de download te starten de foutmelding 'Er is een onverwachte fout opgetreden'.
Ik heb geprobeerd een log te maken maar ik zie nergens een logbestand verschijnen.
Uit de technische details kan ik wel opmaken dat het te maken heeft met de Aero-interface, die zou niet worden ondersteund. Betekent dit dat Windows Vista voortaan buiten de boot valt?

Ik heb maar even wat overgetypt van de foutmelding. Misschien is het dan wat duidelijker:

System.invalidcastexception: kan COM-object van het type WindowsFormsAero.CTaskbarList niet converteren naar interfacetype WindowsFormsAero. Deze bewerking is mislukt door de volgende fout: Interface wordt niet ondersteund...bij...GemistDownloader.Hoofdvenster.<ButtonStart_Click>d__39.Move...

Overigens heb ik de portable versie 2.8.1.8a even teruggezet en die werkt perfect...

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Dank voor je melding. Vista zou nog wel ondersteund moeten worden, maar dat levert zo te zien problemen op. Ik ga er naar kijken.
Antwoord
(10 January 2016, 20:24)Webmaster schreef: Dank voor je melding. Vista zou nog wel ondersteund moeten worden, maar dat levert zo te zien problemen op. Ik ga er naar kijken.

Hallo,

Vandaag de nieuwe GemistDownloader geïnstalleerd, versie 2.9.0.1.
Helaas is de foutmelding nog steeds aanwezig...
Downloaden is dus nog steeds niet mogelijk.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)