Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.19 bèta  - Buitenlands IP adres en niet mogen kijken
Ik gebruik GemistDownloader GTK 2.8.1.19 voor Linux Mint 17.2

Ik woon niet in Nederland.

NPO zendt soms programma's uit die ik niet mag bekijken vanwege bepaalde rechten.

Vraag: kan ik mijn IP adres wijzigen naar een NL adres zodat ik een "verboden" programma wel kan zien. (bijv. Herman Finkers oudejaarsavond --- geen idee waarom mensen in het buitenland dit niet mogen zien).

Een suggestie wordt zeer gewaardeerd.
Antwoord
Normaal gesproken is dit te bereiken met behulp van een proxy. GemistDownloader voor Mono ondersteunt op dit moment nog niet actief proxies. Mogelijk kun je aan Mono een instelling meegeven waarmee je proxy-gegevens opgeeft.
Antwoord
Op het internet wordt dagelijks betaalde software voor een bepaalde tijd gratis weg gegeven, dit noemt men Giveaway of the day. Daar worden ook VPN programmas weg geven waarmee je een Nederlands IP kunt verkrijgen en zo wel de Nederlandse gemiste uitzendingen kunt bekijken en zelfs downloaden.

Nadeeltje je moet wel gewend zijn met de Engelse taal anders kom je er ook niet zomaar.

Maargoed er is nu een Giveaway voor Zenmate VPN gaande, 3 maanden gratis VPN.

Gebruik Google want linkjes gaat ik hier niet plaatsen anders krijg ik weer strafpunten voor mijn goed bedoelde hulp

Tip: Tik in in Google "giveaway zenmate vpn"
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)