Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Bij meerdere downloads stopt na de eerste
Is misschien wat krom geformuleerd; maar als ik meerdere downloads doe en de eerste staat op 100% dan gaat hij niet naar de volgende. Heb vandaag de nieuwe beta geinstalleerd waarbij dit voorkomt; de vorige versie had dit niet.

Enige manier om door te gaan is doot op annuleren te klikken, de reeds gedownloade aflevering te wissen en het hele process weer opnieuw te starten.
Antwoord
(20 December 2015, 9:30)mandatory schreef: Heb vandaag de nieuwe beta geinstalleerd waarbij dit voorkomt; de vorige versie had dit niet.
Weet je zeker dat je het over de laatste bèta (2.8.1.19) hebt? In de laatste stabiele versie komt dit verschijnsel inderdaad voor, in de nieuwere bètaversies niet meer.
Antwoord
Heb vanmiddag de beta gedownload die onderin het schermpje van het programma stond, daarna wat gaan downloaden en toen kwam het weer. Er is in deze versie geen melding van een nieuwe beta dus ik ga ervanuit dat dit de laatste is.

Dit staat er bij de info: 2.8.1.8a
Antwoord
(20 December 2015, 12:39)mandatory schreef: Heb vanmiddag de beta gedownload die onderin het schermpje van het programma stond, daarna wat gaan downloaden en toen kwam het weer. Er is in deze versie geen melding van een nieuwe beta dus ik ga ervanuit dat dit de laatste is.

Dit staat er bij de info: 2.8.1.8a

Dat is de laatste stabiele versie, niet de laatste bètaversie. De bètaversie kun je hier downloaden.
Antwoord
Ok, thanks, ga het zo proberen. Smilie
Antwoord
Nu werkt dat, maar is het oude probleem terug met de geluidsyncronisatie na het eerste reclameblok terug (RTL Boulevard van afgelopen vrijdag).
Antwoord
(20 December 2015, 16:09)mandatory schreef: Nu werkt dat, maar is het oude probleem terug met de geluidsyncronisatie na het eerste reclameblok terug (RTL Boulevard van afgelopen vrijdag).

Bekend probleem, zie ook topic. Zet bij instellingen 'forceer adaptive videos' aan.
Antwoord
Wat stom, was in de war met 'forceer FFmpeg'. Ga het wederom proberen en bedankt voor je snelle reactie en de geweldige tool. Smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)