Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.07  - Downloaden gaat traag van rtlxl
Sinds vandaag gaat downloaden van rtl gemist wel erg traag. Zit al bijna half uur te wachten tot de uitzending van vi klaar is met downloaden. Normaal duurt dit nooit zo lang, waar kan dat aan liggen. Mijn internet verbinding is het probleem niet, heb al op 2 verschillende sites een speedtest gedaan en was beide 90 down, 8 up en ping van 10 ms.
Hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem.
Bedankt alvast ook aan de admin voor dit nog steeds uitstekende programma!!

P.S. Heb net geprobeerd van npo.nl te downloaden dit gaat razendsnel dus denk dat het aan rtl ligt, misschien kan de admin ernaar kijken, misschien is het de manier hoe het programma van de rtl website download of rtl heeft iets aan hun site veranderd!

Hoor in ieder geval graag andermans bevindingen omtrent dit probleem.
Antwoord
Toevallig heb ik gister iets teruggekeken op RTLXL.nl, waarbij de video ook niet bepaald lekker liep. Ik zou er op gokken dat er gister problemen waren met de bandbreedte van RTL. Vanochtend liep het weer beter; wellicht dat het bij jou nu ook beter loopt?

(31 October 2014, 23:58)kanefan1984 schreef: Bedankt alvast ook aan de admin voor dit nog steeds uitstekende programma!!
Dank ;)
Antwoord
Was het niet zo dat van RTL nu de HD video's gedownload werden (ook als SD is geselecteerd in de GD-instellingen)? Om deze te converteren is meer tijd nodig dan voor een SD video.
Antwoord
(01 November 2014, 20:08)Megalos schreef: Was het niet zo dat van RTL nu de HD video's gedownload werden (ook als SD is geselecteerd in de GD-instellingen)? Om deze te converteren is meer tijd nodig dan voor een SD video.

Dat is zeker ook waar, maar dat zou met zo'n internetsnelheid niet een half uur moeten duren voor VI.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)