Welkom gast! Registreren
tv ondersteund de ene wmv. wel en de ander niet.
#1
ik heb een filmpje gemaakt met moviemaker, dit is een wmv. bestand van 11 gb, deze speelt zonder problemen af op mijn tv. nu heb ik een nieuwe gemaakt van 4 gb (ook wmv. bestand) maar deze herkent de tv niet. beide bestanden zijn van dezelfde kwaliteit. weet iemand hoe dit kan komen? als ik hem als mp4 afspeel speelt hij hem haperig af.
Antwoord
#2
Hebben de video's dezelfde resolutie? Dezelfde bitrate? Bij een hogere resolutie/bitrate zou het kunnen dat de tv weigert af te spelen. Dat bij MP4 de televisie hapert, wijst erop dat de de tv moeite heeft om alle beelden 'op tijd' te verwerken zodat het er soepel uit ziet.
Antwoord
#3
het filmpje dat het doet heeft: gegevens snelheid: 24000kbps, totale bitverwerkingssnelheid: 24192kbps, framesnelheid: 29 frames per seconden. het filmpje dat het niet doet heeft: gegevenssnelheid: 7837kbps, totale bitverwerkingsnelheid: 8093 kbps, framesnelheid: 30 frames per seconden. hoe zou ik deze snelheden kunnen aanpassen?
Antwoord
#4
Bij de nieuwste versie van Movie Maker kun je via "Bestand" ->"Film opslaan" -> "Aangepaste instellingen..." (onderste optie) zelf de instellingen bepalen. Probeer eens een frame rate van 25fps en een niet al te grote resolutie (bijv 1280x720 of 640x480), en kijk of het probleem zich dan nogsteeds voordoet.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)