Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.07  - Dolf Jansen youtube gaat niet goed.....
http://www.youtube.com/watch?v=9NtQOz4y4Hk

Deze wil niet......
Antwoord
Door de lengte van de video (ruim anderhalf uur) kan het zijn dat GemistDownloader een aantal minuten op 'Bezig met starten...' blijft hangen. Na verloop van tijd begint de download vanzelf.
Antwoord
(08 September 2014, 11:48)Webmaster schreef: Door de lengte van de video (ruim anderhalf uur) kan het zijn dat GemistDownloader een aantal minuten op 'Bezig met starten...' blijft hangen. Na verloop van tijd begint de download vanzelf.

Bedankt voor de snelle reactie. :'D
Ik heb diverse malen geprobeerd. Telkens verschillende resultaten. De statusbalk geeft 100% aan. De grootte van de download varieert. Grootste bestand was ca 480 MB.
Antwoord
Geen oplossing voor GD, maar die YouTube-video kon ik prima downloaden met de Flash Video Downloader plugin.
Antwoord
(09 September 2014, 16:34)Marcel- schreef: Geen oplossing voor GD, maar die YouTube-video kon ik prima downloaden met de Flash Video Downloader plugin.

Inmiddels denk ik dat het probleem zit in het converteren tijdens download. (ffmpeg). Ik vermoed dat die te traag gaat en voor time-outs zorgt.

Ondertussen de Flash Video Downloader plug-in getest en dat gaat fantastisch. Bedankt voor de tip!(Y)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)