03 May 2014, 17:28
Ik heb net de nieuwste versie van de website gedownload, en probeer vanuit Frankrijk uitzendinggemist programma's te downloaden. bijvoorbeeld DWDD: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1414454 wanneer ik op downloaden klik krijg ik de volgende foutmelding:
De video-url kon niet worden opgehaald:
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer het later opnieuw.
System.Exception: Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer het later opnieuw.
GemistDownloader.ManualLinksSearch.fetchNPOserverid, String invoer)
Het rare op de website van uitzendinggemist krijg ik bij alles wat ik wil kijken de volgende melding: De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (verificatie). Ik heb momenteel geen VPN verbinding aan, maar als ik dit doe zodat ik een ip uit Nederland heb lukt het nog steeds niet en krijg ik dezelfde foutmelding.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen??
Vr.Gr.
De video-url kon niet worden opgehaald:
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer het later opnieuw.
System.Exception: Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer het later opnieuw.
GemistDownloader.ManualLinksSearch.fetchNPOserverid, String invoer)
Het rare op de website van uitzendinggemist krijg ik bij alles wat ik wil kijken de volgende melding: De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (verificatie). Ik heb momenteel geen VPN verbinding aan, maar als ik dit doe zodat ik een ip uit Nederland heb lukt het nog steeds niet en krijg ik dezelfde foutmelding.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen??
Vr.Gr.