Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.06  - GDfetch.dll geblokkeerd door virusscanner
bij opstarten van gemist downloader wordt deze geblokkeerd door de virusscanner (die ik niet kan uitzetten). Ik heb hier al eerdere discussies over gelezen, maar de hulp die daar werd aangeboden werkt bij mij niet.
Ik werk met windows 7, Internetexplorer en Chrome. de virusscanner is trend micro office scan.
Wat te doen?
Antwoord
Heb je geprobeerd het bestand handmatig te downloaden en in de installatiemap te zetten?

GDFetch.dll is inderdaad vereist voor het downloaden van NPO.nl / UitzendinGemist.nl en YouTube.
Antwoord

.zip   Screenshot 2014-03-23 17.12.14.zip (Grootte: 324,63 KB / Aantal keer gedownload: 3) het bestand is er (in de map van het programma), maar dat wordt juist gezien als gevaarlijk. in bijlage shot van beeldscherminfo
Antwoord
Je zou kunnen proberen om het bestand GDfetch.dll op te zoeken, rechtermuisknop er op te klikken, 'Eigenschappen' te kiezen, en kijken of de optie 'Blokkering opheffen' beschikbaar is (zie deze afbeelding)
Antwoord
deze optie is niet aanwezig.
Antwoord
(23 March 2014, 17:40)Webmaster schreef: Heb je geprobeerd het bestand handmatig te downloaden en in de installatiemap te zetten?

GDFetch.dll is inderdaad vereist voor het downloaden van NPO.nl / UitzendinGemist.nl en YouTube.

Ik krijg een soortgelijke fout, maar dan bij het downloaden van YouTube.

Waar kan ik die GDFetch2.dll dan downloaden?
Antwoord
(17 December 2015, 13:47)Lexzie schreef: Waar kan ik die GDFetch2.dll dan downloaden?

GDFetch2.dll wordt automatisch aangemaakt bij het openen van GemistDownloader in de map %appdata%/GemistDownloader/. Controleer of GemistDownloader schrijfrechten in die map heeft.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)