Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Titel niet in bestandsnaam (RTL XL)
De afgelopen tijd wordt de titel van de uitzending niet meer in de bestandsnaam verwerkt bij uitzendingen van RTL XL. Bij uitzendingen van UG gaat het wel goed. Zie ook onderstaand screenshot, waarin de eerste drie video's allemaal van RTL XL komen, en de vierde van UG.

Een voorbeeld van een URL die dit probleem oplevert is: http://www.rtlxl.nl/#!/verslaafd-298136/...62b113193c.

[Afbeelding: gemist_downloader_rtlxl_titel.png]
Antwoord
Dank voor het melden. Het probleem is opgelost ;)
Antwoord
Het werkt weer. Bedankt voor de snelle oplossing :-).
Antwoord
In de eerste plaats wil ik hierbij mijn dank uitspreken voor dit fantastische programma. Hulde!
Daarnaast ervaar ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik kan met de eerste link ook het probleem reproduceren.
Kan ik net zo blij gemaakt worden als Megalos?
Antwoord
(25 November 2013, 23:48)Piafini schreef: In de eerste plaats wil ik hierbij mijn dank uitspreken voor dit fantastische programma. Hulde!
Dank ;)
(25 November 2013, 23:48)Piafini schreef: Daarnaast ervaar ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik kan met de eerste link ook het probleem reproduceren.
Kan ik net zo blij gemaakt worden als Megalos?
RTL had weer wijzigingen aangebracht, als het goed is werkt GemistDownloader inmiddels ook weer naar behoren.
Antwoord
Super het werkt! Blijkbaar moest ik het programma opnieuw opstarten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)