Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.4  - VRTNU: Goudvis van dieter coppens
#1
Ik probeer de goudvis van vrt.nu binnen te halen.
ik moet me aanmelden.
dat doe ik bij vrt.be is dat de zelfde of waar vind ik die van vrt.nu?
of doen die linken het niet omdat ik van nederland ben of vul ik bij verkeerde in voor te downloaden?
deze foutmelding krijg ik.
content_available_only_for_be_residents_and_expats
Normaal kon ik bijv down te road gewoon binnen halen.
Antwoord
#2
Ik kan de laatste uitzending (aflevering 3) zonder problemen halen via GemistDownloader.
Zorg dat je je inloggegevens van de VRT hebt ingevuld in GemistDownloader, via de menuknop rechtsboven (≡), Instellingen, Accounts. De uitzending vereist mogelijk dat je je VRT-account met een Belgisch telefoonnummer registreert.

Zolang je de uitzending wel via je webbrowser kunt bekijken, moet je 'm ook kunnen downloaden.
Antwoord
#3
(15 September 2024, 21:30)Webmaster schreef: Ik kan de laatste uitzending (aflevering 3) zonder problemen halen via GemistDownloader.
Zorg dat je je inloggegevens van de VRT hebt ingevuld in GemistDownloader, via de menuknop rechtsboven (≡), Instellingen, Accounts. De uitzending vereist mogelijk dat je je VRT-account met een Belgisch telefoonnummer registreert.

Zolang je de uitzending wel via je webbrowser kunt bekijken, moet je 'm ook kunnen downloaden.

Nee kan het niet kijken via de site en heb ook geen belgisch telefoon nummer.
Maar voorheen kon dat wel dus dan houd het waarschijnlijk op want ik heb de inloggegevens ingevuld.
Antwoord
#4
Wellicht biedt een van deze accounts soelaas in jouw situatie. Zo niet, dan zul je ofwel een Belgisch telefoonnummer of via een Belgisch netwerk gebruik moeten maken van GemistDownloader.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)