Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - Opnemen NPO
Bedankt voor je antwoord Arthur. Wat is de naam van de recorder?
Antwoord
(25 August 2019, 18:56)pulfje schreef: Bedankt voor je antwoord Arthur. Wat is de naam van de recorder?

Audials Moviebox.  (https://audials.com/en/moviebox)

Ik ben enkele recorders aan het uitproberen maar die van Audials is voorlopig het gebruikvriendelijkste. Weliswaar 25 euro, maar als je dikwijls video's wil opslaan ga je dat er graag voor over hebben.
Antwoord
(25 August 2019, 19:16)Arthur Friend schreef: Audials Moviebox.  (https://audials.com/en/moviebox)

Ik ben enkele recorders aan het uitproberen maar die van Audials is voorlopig het gebruikvriendelijkste. Weliswaar 25 euro, maar als je dikwijls video's wil opslaan ga je dat er graag voor over hebben.
Hoe werkt dat programma ? met npo.nl
Antwoord
Hoi Prosper.
Dat is een goeie tip van je, ik ben afgelopen nacht uitgebreid het programma gaan testen en kwalitatief maakt het goeie opname's. Overweeg nu ook om het aan te schaffen, 25 euro is niet veel, ben alleen wat voorzichtig bij creditcardbetalingen aan onbekend bedrijf.

Over de tab, je kunt niet een tab kiezen en die dan laten opnemen (althans niet gevonden). Je selecteerd zelf het opname gebied en moet voor de rest van de computer afblijven. Misschien dat je een andere browser kunt gebruiken, heb dat zelf niet uitgeprobeerd. Maar ben allang blij dat ik weer de documentaires aan mijn archief kan toevoegen. Zomergasten had ik jarenlang opgespaard maar dit jaar heb ik dat dus niet meer kunnen doen, maar ben er niet rouwig om. :-)
Antwoord
Tja het is en blijft een Screenrecorder dus je zult de gehele tijd van het programma moeten wachten. Of je moet 2 computers hebben en met de een het programma recorden en met de andere tijdens doen wat je wilt. Ik heb gewoon voor NPO de NPOSTART app op mijn MiBox3 gezet en een account aangemaakt bij NPO en kan zo gewoon alles wat gratis bij de NPO is kijken op mijn TV. Aangezien alles online blijft staan bij de NPO hoef ik het niet persee op te slaan op mijn computer.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
De NPO programma's zijn 10 dagen nog online te zien nadat ze zijn uitgezonden, maar het merendeel van de programma's kun je verder alleen bekijken via Start Plus helaas. Zo had ik graag de serie Last Days opgeslagen maar die is via NPO Start niet meer te zien. Er bestaan ook geen dvd's van, alleen boeken, ik hoop dus dat het op de belgische of nederlandse zender nog eens herhaald gaat worden.
Is niet helemaal duidelijk waarom het ene programma wel online te bekijken blijft (zoals De Luizenmoeder) en andere programma's niet.

Heb het programma overigens gekocht, de testversie werkte (met beperkingen) erg goed. Maar merk nu als ik een programma als mkv of mp4 wil opslaan dat dat niet lukt. Het schijnt dat je daar een behoorlijke krachtige computer voor moet hebben. Beste resultaat geeft bij mij Avi-Xvid.
Ik was nog net op tijd om een documentaire vast te leggen die ik graag wilde hebben want die was nog één dag online te zien.

Ik bedankte overigens de verkeerde persoon zie ik nu. Bedankt Arthur had ik moeten zeggen, dat doe ik dan bij deze alsnog! :-)
Antwoord
Ik dacht al want ik heb gisteren op NPO start naar Ik Vertrek zitten kijken en de aflevering was van 10 augustus 2019.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)