Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - KIJK: DRM op specifieke uitzendingen?
Bij SBS krijg ik nu ook de melding dat downloaden niet mogelijk is vanwege DRM beveiliging (Steenrijk Straatarm). Als RTL volgt dan is het over en klaar met GemistDownloader. Sommige programma's zijn in Youtube nog te vinden (addon-download flash en video) en alsnog te downloaden, met name die van de VPRO.
Antwoord
(16 April 2019, 1:39)Ben schreef: Bij SBS krijg ik nu ook de melding dat downloaden niet mogelijk is vanwege DRM beveiliging (Steenrijk Straatarm). Als RTL volgt dan is het over en klaar met GemistDownloader. Sommige programma's zijn in Youtube nog te vinden (addon-download flash en video) en alsnog te downloaden, met name die van de VPRO.

Steenrijk Straat arm lukt inderdaad niet is SAMPLE-AES beveiligd wat meestal drm is maar andere programma's lukken gewoon wel
Antwoord
(16 April 2019, 14:36)YssDiamond schreef: Steenrijk Straat arm lukt inderdaad niet is SAMPLE-AES beveiligd wat meestal drm is maar andere programma's lukken gewoon wel

Bedankt voor het melden, ik merk dat ik Frank Visser nog gewoon kan downloaden. Denk wel dat het niet lang zal duren nu voordat al de programma's die drm beveiliging krijgen.
Het ergste vind ik het nog van NPO, al die documentaires die ik nu niet kan zien (geen tijd, mag graag kijken op tijdstip dat het mij beter uitkomt)
Hoop nog steeds dat er ergens iets op gaat duiken op het internet dat het mogelijk maakt om gemiste programma's te downloaden. Al de populaire amerikaanse tv serie's zijn vaak de volgende dag al te downloaden, dus het moet wel mogelijk zijn, maar mijn kennis  hoe dat te doen strekt ook niet zo ver.
Screen capture is voor mij geen oplossing, dan kan ik net zo goed rechtstreeks naar de screen kijken en de kwalitiet wordt nooit zo goed als bij een download.

Overigens heb ik nu ook de audio problemen bij buitenlandse downloads (hinderlijke bijgeluiden). Mijn mediaplayer werkt nog gewoon goed. Kan ik ervan op aan dat als ik een nieuwe besluit te kopen dat ik die problemen dan niet meer heb? Mijn mediaplayer Mede8er is meer dan 5 jaar oud, misschien wel 8, ik weet het niet eens meer :-)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)