Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - Nieuwe versie, 'Uw PC wordt beschermd'
Ik ben het proberen de nieuwe versie binnen te halen maar portable en download lukken niet. ik krijg deze foutmelding. http://prntscr.com/lsofza  en dan doe ik meer informatie toch uitvoeren en dan krijg ik dit http://prntscr.com/lsogts . hoe kan ik dat oplossen dat ik gewoon de resente versie binnen kan halen en gebruiken?
Antwoord
Dit kan komen doordat de versie pas gisteravond is vrijgegeven, Windows (en sommige antimalwareoplossingen) vertrouwen de versie daarom nog niet. Je kunt of (1) op 'Meer informatie' klikken en aangeven dat je alsnog het programma wil uitvoeren, en daarna controleren of je antivirus het uitvoeren niet tegengaat, of (2) wachten tot een later moment waarop Windows Smartscreen de executable alsnog automatisch herkent.
Antwoord
(09 December 2018, 17:46)Webmaster schreef: Dit kan komen doordat de versie pas gisteravond is vrijgegeven, Windows (en sommige antimalwareoplossingen) vertrouwen de versie daarom nog niet. Je kunt of (1) op 'Meer informatie' klikken en aangeven dat je alsnog het programma wil uitvoeren, of (2) wachten tot een later moment waarop Windows Smartscreen de executable alsnog automatisch herkent.

Dan word het wachten. zal het in de loop van komende week nog eens proberen. bedankt voor de reactie.
Antwoord
Helaas lukt het downloaden van de nieuwe versie nog steeds niet.
Antwoord
(13 December 2018, 11:52)nancy schreef: Helaas lukt het downloaden van de nieuwe versie nog steeds niet.

Staat Smartscreen wel op waarschuwen in plaats van Blokkeren?

Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
nee lukt helaas nog steeds niet en de instellingen staan goed. heb ze al naar uit gezet maar helaas lukt het niet deze versie te downloaden. heb nu wel de portable dat lukte op gegeven moment wel. dus kan wel gebruik maken van de nieuwste versie. ik had nog een instal staan voor de 2907 versie dat lukt wel heel raar.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)