11 November 2018, 11:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 November 2018, 12:53 door mikeooo.)
Als ik iets wil downloaden via GemistDownloader krijg ik nu op 2 verschillende PC's dezelfde foutmelding als ik kies voor Opslaan naar. Als ik eerst via instellingen een standaard map opgeef krijg ik de foutmelding ook. PC's zijn beide Windows 10 Pc's voorzien van alle updates.
Hierna is het beeld ook misvormt van GemistDownloader.
Log bestand staat aangevinkt maar er verschijnt niet in de map van de log.
GemistDownloader verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op beide pc maar foutmelding blijft.
Probeer Masterchef van Kijk.nl te downloaden wat niet ging maar er lijkt is aangepast te zijn op de website van Kijk waardoor het nu weer lijkt te lukken. Alleen kom is dus niet zover dat hij gaat downloaden.
Update:
Net een verse Windows 10 installatie in VM uitgevoerd en verder niets geïnstalleerd en ook daar direct te foutmelding.
Foutmelding
Nadat ik op OK klik bij de foutmelding ziet het scherm er zo uit.
Hoop dat iemand een oplossing weet.
Hierna is het beeld ook misvormt van GemistDownloader.
Log bestand staat aangevinkt maar er verschijnt niet in de map van de log.
GemistDownloader verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op beide pc maar foutmelding blijft.
Probeer Masterchef van Kijk.nl te downloaden wat niet ging maar er lijkt is aangepast te zijn op de website van Kijk waardoor het nu weer lijkt te lukken. Alleen kom is dus niet zover dat hij gaat downloaden.
Update:
Net een verse Windows 10 installatie in VM uitgevoerd en verder niets geïnstalleerd en ook daar direct te foutmelding.
Foutmelding
Nadat ik op OK klik bij de foutmelding ziet het scherm er zo uit.
Hoop dat iemand een oplossing weet.