Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.7  - NPO: Geen vertrouwde relatie met SSL/TLS
[Afbeelding: gemistdl.jpg]
Antwoord
Hier exact hetzelfde probleem met de aflevering van Beck.
Antwoord
Ik heb hier exact hetzelfde probleem, maar geen enkele download van NPO werkt meer.
Maakt niet uit wat ik pak.
Ik hoop wel dat het bij Gemist Downloader ligt, en niet bij NPO, anders hebben we een fiks probleem.
Antwoord
Ik ben er inmiddels uit wat de oorzaak is van de foutmeldingen bij NPO.nl.
Je moet een account aanmaken via NPO Start. Als je dat accoount hebt aangemaakt, log je in, en probeer je het nog een keer. En dan werkt het wel.
Het is wel zo dat sommige programma's achter de betaalmuur van NPO Start Plus zitten. Ik weet niet welke programma's dat zijn. Gelukkig lukte het mij nog wel om mijn programma's te downloaden, zonder een betaald account aan te maken.
Als je ziet, dat je jouw programma's nog wel kan downloaden, doe het snel, want je weet nooit of ze zich nog een keer bedenken.
Antwoord
Doet het probleem zich nogsteeds voor? Ik heb verschillende uitzendingen geprobeerd, zonder probleem.
Antwoord
Nee, het gesignaleerde probleem blijkt opgelost te zijn en downloaden werkt weer als vanouds. Het door simpleweb genoemde inloggen bij NPO Start is niet nodig.
Antwoord
Deze melding heb ik een aantal dagen geleden ook een keer gehad!
Na een keer opnieuw opstarten van de browser geen melding meer! (of fout weg...)

En ik heb wél een account van NPO-start-Plus (!). Slechts € 2,95/mnd.
Kijk graag Dect./misdaad series, maar dan kort op elkaar anders raak ik de draad kwijt.....
Leeftijd hé .....
Antwoord
(08 July 2018, 11:14)Webmaster schreef: Doet het probleem zich nogsteeds voor? Ik heb verschillende uitzendingen geprobeerd, zonder probleem.

Nee hoor. Net Blue Planet II afl. 1 gedownload.
Het werkt weer als vanouds, BEDANKT

nb Kon vanaf 27 juni ineens Utopia niet meer downloaden zonder te betalen.
Dus maar opgegeven, want betalen is een vies woord.
Net die 27 juni aflevering nog eens geprobeerd, en nu gaat het ineens wel (?).
Antwoord
(15 July 2018, 3:46)WieboJW schreef: nb Kon vanaf 27 juni ineens Utopia niet meer downloaden zonder te betalen.
Dus maar opgegeven, want betalen is een vies woord.
Net die 27 juni aflevering nog eens geprobeerd, en nu gaat het ineens wel (?).

Sinds 11 Juli is het niet meer mogelijk Utopia te downloaden, De hele broncode is aangepast en zelfs uit de CSS kan je geen download link meer halen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)