Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - VTM: Downloaden is niet meer mogelijk
(12 June 2018, 13:44)Seadevil schreef: Op zoek naar programma's van VTM, mail mij.

Ik ben opzoek naar de Buurtpolitie seizoen 5 die zijn nu op tv maar kan ze niet donwloaden en ook nog Ella beiden op de vtm site
(13 June 2018, 12:34)Seadevil schreef: Mail mij.

Hoi, wat is je email? Groetjes
(13 June 2018, 12:38)Carotje schreef: Ik ben opzoek naar de Buurtpolitie seizoen 5 die zijn nu op tv maar kan ze niet donwloaden en ook nog Ella beiden op de vtm site

Ik heb me aangemeld op die link die je me per mail stuurde maar moet eerst een bevestiging krijgen voordat ik verder kan gaan.
(12 June 2018, 13:44)Seadevil schreef: Op zoek naar programma's van VTM, mail mij.

nvt
(13 June 2018, 12:38)Carotje schreef: Ik ben opzoek naar de Buurtpolitie seizoen 5 die zijn nu op tv maar kan ze niet donwloaden en ook nog Ella beiden op de vtm site

@Seadevil wat is je emailadres ik zoek van helden in de lucht de aflevering van 30 mei jongstlede.
bij voorbaat dank voor de moeite
(13 June 2018, 13:47)maro schreef: nvt

Hoi, was jij de persoon die afleveringen van 'Familie' zocht? Zoja, ik mis nog wat video's hiervan (ook nog video's van toen het downloaden van vtm nog werkte, maar die ik dus niet op tijd heb opgeslagen)..
Wanneer kan ik iets terug downloaden van VTM? Ik zou graag 2 Sterren Restaurant en Beste Kijkers op tijd willen downloaden!
Zoals de Webmaster zei: alles is DRM-beveiligd, en aangezien DRM niet te kraken valt zal er helaas ook niets meer te downloaden zijn van VTM of Q2.
(14 June 2018, 20:41)user_user schreef: Zoals de Webmaster zei: alles is DRM-beveiligd, en aangezien DRM niet te kraken valt zal er helaas ook niets meer te downloaden zijn van VTM of Q2.

DRM kun je gewoon downloaden maar is volgens de wet illegaal, het is dus de programma maker die beslist of het programma legaal of illegaal download.
Met vriendelijke groet, penthe
Samengevat:
- VTM en haar dochterzenders (zoals Q2) bieden sinds kort alleen maar uitzendingen met DRM-beveiliging aan.
- Het omzeilen van DRM is volgens de Nederlandse wet onrechtmatig, en kan leiden tot schadeclaims.
- GemistDownloader zal, zolang er enkel DRM-beveiligde uitzendingen beschikbaar zijn op VTM, het downloaden van deze websites niet ondersteunen.
- Het is mogelijk dat er op termijn weer DRM-vrije uitzendingen worden aangeboden door VTM, maar tot die tijd biedt GemistDownloader geen ondersteuning voor VTM.

Dit topic gaat op slot, omdat dit forum niet bedoeld is om via e-mailadressen uitzendingen met elkaar uit te wisselen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)