Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTL7 Darts kijken vanuit het buitenland
Hallo,

ik ben woonachtig in Belgie en een fervent dart-fan.
In Belgie wordt darts niet uitgezonden op TV en RTL7darts kan in Belgie niet bekeken worden,
dus downloadde ik steeds de uitzendingen met Gemistdownloader.
Echter, sinds 1 februari 2018 is dit niet meer mogelijk.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik ben die uitzendingen zo gewend dat ik eigenlijk niet meer zonder kan.

Hartelijk dank.
Antwoord
Niemand?
Antwoord
(10 March 2018, 18:44)kronik schreef: Niemand?

wat je kunt doen is voor 3,99 euro een RTLXL account aanmaken, en vervolgens via een VPN service zoals ExpressVPN die je ook op smartphone kunt installeren altijd alles zien.
Live kijken of terugkijken kun je dan. Er staan alle uitzendingen tot ongeveer 1 jaar terug op bij het darten.
Antwoord
Hartelijk dank, ik ga eens een mailtje sturen naar RTL7darts of dat mogelijk is voor Belgen.
Ik betaal met plezier om het darten te kunnen bekijken.

Vriendelijke groetjes.
Antwoord
Als je abbonnee bent hoef je volgens mij nu ook geen VPN meer te gebruiken en kun je gewoon direct kijken in Belgie. Maar dit is nog in de ontwikkeling, ik zit in Spanje en kan sommige programmas inmiddels kijken zonder een VPN. Weet niet of dit ook voor het darten geldt maar kan het wel even testen. Overigens kun je gewoon naar www.rtlxl.nl gaan en dan een account aanmaken en premium kost 3.99 euro per maand en dan kun je alle programmas zien en ook het darten en ook live via de stream zelfs.
Weet niet zeker of je een Nederlands adres nodig hebt, maar indien je dat nodig hebt, wees creatief en verzin een adres want ze sturen er toch niks heen, maar volgens mij is een email adres en een betalingsmogelijkheid al genoeg, succes.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)