Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - Tijdspanne werkt niet meer
L.S.

Het lukt me niet meer om slechts een deel van een programma of filmpje te downloaden.
Ik kan wel een begin en eindtijd opgeven, maar dat helpt niet.
Het hele programma wordt gedownload.
Is hier een oplossing voor?

HG, jobadi
Antwoord
Wel handig als je verteld waar je van wilt downloaden. Is dat RTL, KIJK, NPO of Youtube het is maar een idee!
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(12 November 2017, 0:00)penthe schreef: Wel handig als je verteld waar je van wilt downloaden. Is dat RTL, KIJK, NPO of Youtube het is maar een idee!

Ik probeerde van het NPO programma Nieuwsuur https://www.npo.nl/nieuwsuur/10-11-2017/VPWON_1273411 van 00:07:50 tot 00:8:53 te downloaden. Zoals gezegd, ik kreeg het hele programma.
Van Youtube heb ik van een willekeurig filmpje geprobeerd een deel te downloaden. Het resultaat was weer het hele filmpje.
 Vr. Gr. jobadi
Antwoord
Zelf geprobeerd maar ik heb geen problemen met 2.9.0.5, bij mij haalt het toch keurig de korte versie binnen. Enkel gebruik ik altijd de portable versie al denk ik niet dat dit wat uit zal maken.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(14 November 2017, 0:15)penthe schreef: Zelf geprobeerd maar ik heb geen problemen met 2.9.0.5, bij mij haalt het toch keurig de korte versie binnen. Enkel gebruik ik altijd de portable versie al denk ik niet dat dit wat uit zal maken.

Ik heb 2.9.0.5 opnieuw gedownload en geïnstalleerd, maar het resultaat bleef gelijk. i.p.v. de gewenste korte versie werd het hele programma gedownload.
Daarna heb ik 2.9.0.4 weer geïnstalleerd. Hiermee kreeg ik de korte versie wel gedownload.
Kennelijk is er dus toch wat mis met de laatste upgrade van GemistDownloader.

Vriendelijke groet van jobadi
Antwoord
Ik heb het probleem kunnen reproduceren - dit komt voor bij NPO-video's en YouTube-video's. In de volgende versie is dit probleem verholpen.
Antwoord
Dit probleem is verholpen in GemistDownloader 2.9.0.6.
Antwoord
(02 April 2018, 14:36)Webmaster schreef: Dit probleem is verholpen in GemistDownloader 2.9.0.6.

Het probleem is opgelost, bedankt.

Groet van Jobadi
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)