Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - NPO.nl: Er is iets misgegaan tijdens het ophalen
Ik heb via de mail een aantal meldingen gehad dat NPO.nl sinds vanochtend niet meer werkt in GemistDownloader. Ik heb dit kunnen verifieren: er is iets veranderd op de website van de NPO waardoor downloads momenteel niet opgehaald kunnen worden.

Ik hoop later vandaag een oplossing voor dit probleem vrij te geven.
Antwoord
Ik kan bevestigen dat in Ubuntu 16.04 Gemistdownloader niet meer werkt sinds vanmorgen. Ik heb een schermafbeelding van de foutmelding bijgevoegd.

Downloaden van de VRT werkt wel gewoon.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Adonet Ubuntu. Alles om met Ubuntu het internet op te gaan.
Antwoord
Er is een tijdelijke fix beschikbaar - hiermee is het mogelijk om recente uitzendingen (van ca. maximaal een week oud) te downloaden.

Hiervoor moet je GemistDownloader updaten, ga hiervoor naar: https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/update/2904.
Antwoord
Kun je uitleggen hoe het downloaden normaal gesproken werkte en waarom nu niet meer? Misschien kan ik met mijn coding skills helpen. :P

In de paginabron bij een NPO-video zie ik om te beginnen een blob url.
Antwoord
Top, heel hartelijk bedankt Dance Net Penoza  aflevering 9 kunnen downloaden. Nu die van vandaag nog, maar dat kan pas vanaf morgen, is de serie compleet Dáág!

nogmaals bedankt!
Antwoord
Alles werkt weer. Bedankt!
Adonet Ubuntu. Alles om met Ubuntu het internet op te gaan.
Antwoord
Penoza aflevering 10 zonder probleem binnen kunnen halen met de upgrade
Antwoord
Enkel zijn de downloads van NPO van verschrikkelijk slechte kwaliteit, mijn ogen staan nog wazig van een uitzending van Ik Vertrek die ik net heb zitten kijken :( Ik weet dat gemistdownloader daar niets aan kan doen, maar om nu het betaalde NPO Plus te nemen voor de ene uitzending per maand gaat mij net even te ver. En betalen voor herhalingen is al een NO GO.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Goed nieuws: alle uitzendingen van NPO.nl zijn inmiddels weer te downloaden.
Antwoord
Dit is echt fantastisch wat je doet, joh. Ik woon in het buitenland met een hele slechte instabiele internetverbinding, dus online kijken lukt niet. Downloaden daarentegen is klaar met een paar minuten, en zo heb ik toch verbinding met Nederland. Ontzettend bedankt voor de software en de grandioos snelle oplossingen voor problemen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)