Welkom gast! Registreren
Belgische zenders werken niet meer?
Beste

Ik heb GemistDownloader als downloader en kan via deze gemakkelijk afleveringen en filmpjes downloaden van alle mogelijke sites zoals VTM, VIER en VRT.NU. Maar nu reageert die niet meer op die links terwijl het tervoren wel deed. Het enige wat de downloader wel kan lezen zijn YouTube-links. Ik heb geprobeerd het te herinstalleren maar noch krijg ik het weer. Weet er iemand wat er aan scheelt?

Met vriendelijke groeten

Michaël
Antwoord
gemistdownloader werkt niet meer. Zeker VrtNu gaat niet !!
Wie weet een oplossing ?
Antwoord
Downloads van VRT NU hadden eerder een storing, die is nu verholpen. De overige websites zouden gewoon moeten werken.
Antwoord
kan je vrt.nu ook bekijken/downl vanaf 360p resolutie ? je hebt nu maar één mogelijkheid en die resolutie is hoger
kan beginresolutie van progs  beginnen vanaf 360p en zo naar hoger ipv direct 480p?
Antwoord
360p is niet om aan te zien, 480p is net te doen als je geen extra wensen hebt. 480p is dan ook echt wel het minimale. Ik begrijp geheel niet dat je om mindere kwaliteit vraagt terwijl 99% juist een betere kwaliteit wil zien.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Ik wilde graag de afleveringen van Bake Off Vlaanderen downloaden maar zie nu dat het niet meer lukt. Krijg de melding :
volledige afleveringen van VIER/VIJF worden tijdelijk niet meer ondersteund.
Antwoord
(08 October 2017, 23:16)penthe schreef: 360p is niet om aan te zien, 480p is net te doen als je geen extra wensen hebt. 480p is dan ook echt wel het minimale. Ik begrijp geheel niet dat je om mindere kwaliteit vraagt terwijl 99% juist een betere kwaliteit wil zien.

Hangt er van af. Npo1 uitzendingen is perfect om aan te zien in 360p. Ze hebben hun compressie verbetert. RTL is minder nauwkeurig in 360p. Daarom vroeg ik af of een minimumresolutie van 360p mogelijk was en zo ophopend naar 480 enz... ipv direct naar 540p. Beter voor mijn gelimiteerde databundel.
Antwoord
360p ziet er op mijn Plasma TV echt niet uit hoor ook niet van de NPO, misschien dat het er nog redelijk uit ziet op een tablet maar zulke schermpjes geven geen detail.

Gelimiteerde databundel? Daar heb je toch helemaal niets aan, ik verbruik geloof ik gemiddeld 40GB per dag als het rustig is, anders gaat het er heel erg ver overheen.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)