Welkom gast! Registreren
probleem met omzetten Youtube naar MP3
Ik heb het volgende probleem:

Als ik Youtube filmpjes om laat zetten naar MP3, mis ik steeds de laatste ±30 seconden van het nummer. Als ik de filmpjes download naar WMV gaat het wel goed. Hebben meer mensen daar last van?
Antwoord
Typisch, heb wel van verschillende kanten gehoord dat bepaalde Youtube-video's bij ieder formaat 10-60 seconden missen (ook zelf getest), maar nog niet het verschijnsel dat een WMV (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt) wel de goede output geeft en een MP3 niet.

Zijn er meer gebruikers met dit probleem? Laat je hier horen!
Antwoord
ik heb ook preoblemen met het downloaden van youtube naar mp3,
als de gemistdownloader zegt dat ie klaar is ("downloadproces voltooid(?)") en ik het "filmpje" af wil spelen duurt deze maar 1:36. Het maakt niet uit welk filmpje ik neem, hij stopt altijd bij 1:36, toen ik het probeerde down te loaden als een video, stopte deze ook bij 1:36. maar het beeld liep heel erg voor op het geluid en er klopte dus helemaal niks van.
waar kan dit aan liggen en wat kan ik eraan doen?
Antwoord
(12 May 2010, 0:53)Webmaster schreef: Typisch, heb wel van verschillende kanten gehoord dat bepaalde Youtube-video's bij ieder formaat 10-60 seconden missen (ook zelf getest), maar nog niet het verschijnsel dat een WMV (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt) wel de goede output geeft en een MP3 niet.

Zijn er meer gebruikers met dit probleem? Laat je hier horen!

L.s,
Als ik een Youtube filmpje download, da gaat dit tot 99% de 100% wordt niet gehaald!
Ik breek dan het proces af, met de mededeling van verlies van gegevens maar toch heb ik het hele filmpje in mijn bestand staan?!! Hoe kan dit?
Antwoord
@eddievandijk,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Hij stopt tot de laatste %.
Er zijn wel wat alternatieven, bijvoorbeeld www.youtubemp3x.com
of de Firefox youtube plugin (mijn favoriet!)
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/ad...be-to-mp3/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)