08 May 2010, 19:08
Klanten van XS4ALL kunnen voortaan met al hun vragen over internet terecht bij hun provider. Of het nu gaat over het beveiligen van de computer, het uploaden van een filmpje of het bouwen van een website.
De InternetVraagbaak moet mensen helpen om meer uit internet te halen. Wie het telefoonnummer tegen lokaal tarief belt krijgt een medewerker van de provider aan de lijn en advies op maat. Met de nieuwe dienst wil XS4ALL klanten helpen meer uit internet te halen.
Onderzoek van TNS Nipo in opdracht van XS4ALL toont aan dat één op de drie consumenten minder met internet doet dan hij/zij zou willen. Hiervan geeft 52 procent als belangrijkste reden dat het te veel tijd kost om uit te zoeken hoe nieuwe dingen werken. Andere veelgenoemde redenen zijn: niet weten hoe iets werkt (33%) en twijfels over de veiligheid van websites (26%).
Gepost op 8 mei 2010 om 18:58.
Lees het complete artikel via deze link.
De InternetVraagbaak moet mensen helpen om meer uit internet te halen. Wie het telefoonnummer tegen lokaal tarief belt krijgt een medewerker van de provider aan de lijn en advies op maat. Met de nieuwe dienst wil XS4ALL klanten helpen meer uit internet te halen.
Onderzoek van TNS Nipo in opdracht van XS4ALL toont aan dat één op de drie consumenten minder met internet doet dan hij/zij zou willen. Hiervan geeft 52 procent als belangrijkste reden dat het te veel tijd kost om uit te zoeken hoe nieuwe dingen werken. Andere veelgenoemde redenen zijn: niet weten hoe iets werkt (33%) en twijfels over de veiligheid van websites (26%).
Gepost op 8 mei 2010 om 18:58.
Lees het complete artikel via deze link.