Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.2  - auto update lijkt niet te functioneren
Het viel me op dat GemistDownloader in mijn geval nog steeds versie 2.9.0.2 is. Daar is niets mis mee hoor, maar sinds de volgende kleine update nu al vele maanden uit is gebracht, vroeg ik me af of hier misschien sprake is van een probleem met auto-update.
Toevallig heeft nu juist 2.9.0.3 de handmatige update functionaliteit toegevoegd gekregen.

Het is geen probleem, het is immers maar een minor update, en ik kan altijd even handmatig de nieuwe versie installeren, maar ik meld het maar even om te voorkomen dat er een probleem in de code sluipt zonder dat deze wordt opgemerkt.
Misschien is 2.9.0.3 op de server nog altijd vermeld als beta versie?
Antwoord
Versie 2.9.0.2 wordt nog ondersteund. Als je meldingen voor bètaversies hebt ingeschakeld, krijg je wel een melding dat er een nieuwere versie is.

Er heeft nooit een auto-updatefunctionaliteit in GemistDownloader gezeten, in versie 2.9.0.3 zit inderdaad een optie om te controleren of je over de laatste versie beschikt.
Antwoord
Menu knop -> instellingen -> applicatie
Daar is een selectie optie "Bij opstarten GemistDownloader controleren op nieuwe versies."
Dan neem ik toch aan dat dat een auto-update functionaliteit inschakelt. :P
Antwoord
Ik heb dit ook voorgehad.

Per toeval heb ik de nieuwe versie van Gemistdl ontdekt door de site te bezoeken, en nochtans stond alles aangevinkt in de opties: "Bij opstarten controleren op nieuwe versies" én zelfs "controleren op bètaversies".

Ik geloof wel hoor dat deze al in 2.9.0.2 zat (en zelfs vroegere versies).
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)