Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - Nickelodeon - naam afleveringen
De naam van de aflevering is altijd dezelfde. Als ik me niet vergis is het de allereerste naam die ik met deze versie gebruikt had. Of ik de computer nu uitgezet heb of niet. Altijd dezelfde naam en het is al een paar maanden zo.

Groeten en bedankt voor het programma!
Antwoord
Bij de tab Opslag van de Instelingen kan het pad worden opgeven naar de map waarin de bestanden moeten worden opgeslagen en verschillende manieren om de bestandsnaam op te maken. Daar zou ik eerst de oorzaak zoeken. Mocht het aanpassen van de waardes daar niet helpen stuur er dan eens een schermafdruk van zodat we er samen naar kunnen kijken.
Antwoord
Het ligt niet aan de instellingen volgens mij. Het werkt bij NPO/RTL perfect, maar niet bij Nickelodeon. Naam van de serie: ja, naam van de aflevering: nee. Werkt wel bij de andere kanalen.
Antwoord
Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit optreedt? Ik heb net twee links geprobeerd waarbij het goed gaat (bijvoorbeeld deze).
Antwoord
(05 September 2016, 22:41)Webmaster schreef: Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit optreedt? Ik heb net twee links geprobeerd waarbij het goed gaat (bijvoorbeeld deze).

De link die je daar geeft wordt bij mij dus in principe opgeslagen als: SpongeBob SquarePants - SpongeBob Moves In.mp4

En deze link http://www.nickelodeon.nl/shows/1870-bro...-mijn-mijn

wordt als ik het niet verander opgeslagen als: Breadwinners - SpongeBob Moves In.mp4

Dus op een of andere manier is de aflevering op Nickelodeon altijd "SpongeBob Moves In".
Antwoord
Ik heb zojuist een update doorgevoerd, kun je bevestigen dat het probleem is verholpen?
Antwoord
(13 September 2016, 20:54)Webmaster schreef: Ik heb zojuist een update doorgevoerd, kun je bevestigen dat het probleem is verholpen?

Het is inderdaad verholpen. Dank je wel!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)