31 March 2016, 0:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31 March 2016, 0:36 door kanefan1984.)
Sinds vanavond een vreemd probleem bij de downloads van rtlxl. Bij zowel the king of queens beide afleveringen van 30-03-2016 en bij idols van 30-03-2016. Weet niet of dit aan rtlxl ligt of aan gemist downloader. Heb altijd alles wat ik download van rtlxl in 720p standaard staan. En dan is een bijvoorbeeld een king of queens aflevering rond de 600mb. Idols zou normaal ook rond de 3 gigabyte moeten zijn en is nu slechts 1,2 gigabyte. En bijvoorbeeld een programma als temptation island 1,5 gigabyte (alles zeg maar wat rond de 45 minuten duurt is rond de 1,5 gig). Nu sinds vanavond download hij de aflevering in een veel lagere kwaliteit terwijl het programma nog steeds op 720p staat. Heb nog eens dezelfde aflevering van 29-03-2016 van king of queens geprobeerd vanavond en die download wel gewoon in 720p. Hoop toch niet dat rtlxl zijn programma's qua kwaliteit weer gedownscaled heeft of wat gaat er hier fout. Zal toch geen blijvend probleem zijn. Hebben hier meer mensen last van? En mijn vraag aan de webmaster is kun je het bij jou ook eens proberen en kijken wat er fout gaat of dat dit een tijdelijk probleem is van rtl. Ik zal het morgen opnieuw proberen weer en ook met de afleveringen van vandaag al zal dat pas vrijdag zijn dat ik daar de tijd voor heb. Laat in ieder geval hier mijn bevindingen weten.