Welkom gast! Registreren
NPO plus
Ik probeer via de website van NPO een programma te downloaden. Dat ging voorheen altijd goed, maar ik word nu doorgelinkt naar NPO Plus. Daar moet ik me (betaald) registreren om verder te kunnen gaan.
Gemist downloader kan hier ook niet downloaden.
Is hier een alternatieve oplossing voor?
Antwoord
Bepaalde uitzendingen binnen NPO.nl zijn inderdaad alleen beschikbaar via NPO Plus/NLZiet. Soms heeft een uitzending wel een tijdje op de 'gewone' uitzending gemist gestaan (zoals Flikken Maastricht) voordat het uitsluitend via NPO Plus te bekijken is.

Het klopt dat NPO Plus/NLZiet niet wordt ondersteund door GemistDownloader. De videostreams van NPO Plus/NLZiet zijn beveiligd met DRM, een kopieerbeveiliging. Volgens de Auteurswet (artikel 29a) is het omzeilen hiervan onrechtmatig; evenals het helpen met het omzeilen. Om die reden zal GemistDownloader je hier niet verder mee kunnen helpen.
Antwoord
(19 November 2014, 22:34)Webmaster schreef: Bepaalde uitzendingen binnen NPO.nl zijn inderdaad alleen beschikbaar via NPO Plus/NLZiet. Soms heeft een uitzending wel een tijdje op de 'gewone' uitzending gemist gestaan (zoals Flikken Maastricht) voordat het uitsluitend via NPO Plus te bekijken is.

Het klopt dat NPO Plus/NLZiet niet wordt ondersteund door GemistDownloader. De videostreams van NPO Plus/NLZiet zijn beveiligd met DRM, een kopieerbeveiliging. Volgens de Auteurswet (artikel 29a) is het omzeilen hiervan onrechtmatig; evenals het helpen met het omzeilen. Om die reden zal GemistDownloader je hier niet verder mee kunnen helpen.

Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie.
Helaas, maar het zij zo...
Dank.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)