Welkom gast! Registreren
gemistdownloader.EXE is weg
Zeer raar...

PC opgestart, en klik op bureaublad snelkoppeling voor gemistdownloader.

Vind de .exe niet meer...
In de map gekeken, ook niks gevonden.
Nieuwe install...

vorige versie weg, nieuwe eroverheen.
FF naar mapje, en ja hoor, geen .exe...... ??

Ik heb 4 bestanden

ffmpeg
fontconf
trz94d2
uninstall

Wat zou er aan schelen ?

De install verloopt overigens OKE.

Krijg netjes scherm met "gemistdownloader openen"
Antwoord
Opvallend... trz98d2 hoort daar niet thuis, en inderdaad ontbreekt GemistDownloader.exe. Wat voor bestand is trz94d2? Is het een uitvoerbaar bestand (.exe) of iets anders?

En zou het kunnen dat je virusscanner GemistDownloader aan heeft gezien voor een besmet bestand? Wellicht dat je in het logboek van je virusscanner iets terug kunt vinden.
Antwoord
(08 November 2014, 0:08)Bart380 schreef: Zeer raar...

PC opgestart, en klik op bureaublad snelkoppeling voor gemistdownloader.

Vind de .exe niet meer...
In de map gekeken, ook niks gevonden.
Nieuwe install...

vorige versie weg, nieuwe eroverheen.
FF naar mapje, en ja hoor, geen .exe...... ??

Ik heb 4 bestanden

ffmpeg
fontconf
trz94d2
uninstall

Wat zou er aan schelen ?

De install verloopt overigens OKE.

Krijg netjes scherm met "gemistdownloader openen"

Maak je gebruik van Avast virus product?

Avast ziet zin's kort dit bestand als virus.
Even toevoegen in de uitzonderingslijst
Antwoord
(08 November 2014, 1:02)borsjea schreef: Maak je gebruik van Avast virus product?

Avast ziet zin's kort dit bestand als virus.
Even toevoegen in de uitzonderingslijst

Ik heb inmiddels meer meldingen van Avast-gebruikers met dit probleem. Gek genoeg zou volgens virustotal.com Avast geen problemen moeten hebben met GemistDownloader. Ik zal desalniettemin contact proberen op te nemen met Avast om deze false-positive te melden.
Antwoord
(08 November 2014, 13:09)Webmaster schreef: Ik heb inmiddels meer meldingen van Avast-gebruikers met dit probleem. Gek genoeg zou volgens virustotal.com Avast geen problemen moeten hebben met GemistDownloader. Ik zal desalniettemin contact proberen op te nemen met Avast om deze false-positive te melden.

Vermoed dat het in de update van avast zit die na afgelopen woensdag is verspreid. Woensdag kon ik gemistdownloader nog zonder probleem gebruiken, vrijdag gaf Avast direct alarm, ook bij mij was door mijn eerste reactie de gemistdownloader verwijderd of naar de viruskluis geplaatst.
Ik heb de gemistdownloader opnieuw geinstaleerd en na het opstarten toen avast weer alarm gaf gekozen om te plaatsen in de uitzonderingslijst
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)