Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.06  - Downloaden gaat traag ineens
Heb sinds nu vanavond (vannacht) problemen met de gemist downloader waar eerder een uitzending van uitzendinggemist of rtlxl zonder converteren binnen 2 minuten gedownload was, duurt het nu ineens zonder coverteren 45 minuten tot 1 uur. Heb mijn internet snelheid gechecked en is niks mis mee, met grabit download ik nog even snel en ook normale downloads via internet gaan zoals normaal. Ook alle sites openen even snel als normaal. Dus vraag me af of dit een bekend probleem is of dat dit pas ontstaan is en vooral hoe je het oplost??? Misschien weet de moderator hier meer van???

PS : Hij stopt nu ook halverwege de download!
Antwoord
(04 March 2014, 1:51)kanefan1984 schreef: Heb sinds nu vanavond (vannacht) problemen met de gemist downloader waar eerder een uitzending van uitzendinggemist of rtlxl zonder converteren binnen 2 minuten gedownload was, duurt het nu ineens zonder coverteren 45 minuten tot 1 uur. Heb mijn internet snelheid gechecked en is niks mis mee, met grabit download ik nog even snel en ook normale downloads via internet gaan zoals normaal. Ook alle sites openen even snel als normaal. Dus vraag me af of dit een bekend probleem is of dat dit pas ontstaan is en vooral hoe je het oplost??? Misschien weet de moderator hier meer van???

Mij is ook opgevallen dat de download niet snel is.
Ik heb nu de 1ste keer iets gedownload?

(04 March 2014, 1:51)kanefan1984 schreef: Heb sinds nu vanavond (vannacht) problemen met de gemist downloader waar eerder een uitzending van uitzendinggemist of rtlxl zonder converteren binnen 2 minuten gedownload was, duurt het nu ineens zonder coverteren 45 minuten tot 1 uur. Heb mijn internet snelheid gechecked en is niks mis mee, met grabit download ik nog even snel en ook normale downloads via internet gaan zoals normaal. Ook alle sites openen even snel als normaal. Dus vraag me af of dit een bekend probleem is of dat dit pas ontstaan is en vooral hoe je het oplost??? Misschien weet de moderator hier meer van???

Antwoord
Het probleem lijkt opgelost na een modemreset, merkte vandaag dat ik een erg hoge ping had en downloadsnelheid lager uitkwam dan normaal. Dus hopelijk blijft het opgelost, blijf het in ieder geval even in de gaten houden.

@seecaudio Heb je zonder converteren proberen te downloaden of heb je de video die je probeerde te downloaden wel op converteren gezet? Als je de video niet in zijn originele bestandsformaat download en dus converteert naar een ander bestandsformaat duurt de download veel langer dan wanneer je dit niet zou doen, denk dat dat wellicht jou probleem veroorzaakt. Probeer eens te downloaden zonder converteren.
Antwoord
Ik lukt me al een aantal dagen niet om Masterchef USA te downloaden (NET5). Ik doe dat via RTL XL.NL. Om uit te sluiten dat het aan Masterchef lag heb ik Born 2 Cook geprobeerd, dat lukt ook niet. (Wie is de mol lukt wel zonder problemen). Wat gebeurt er precies? Je zegt start download en
1) het programma zegt download tijd 15 minuten, maar vervolgens gebeurt er niets (het blijft uren hetzelfde)
2) het programma gaat downloaden maar blijft dan bij 3 of 5 % hangen.
Help!
Antwoord
vanochtend is het me gelukt masterchef te downloaden op mijn laptop. Het probleem ligt dus bij mijn pc want heb zojuist op mijn pc een download gestart en hij doet weer niets :-(
Die speel ik door naar mijn man om op te lossen ;-)
Antwoord
Gemistdownloader 2.8.1.6. FFmpeg heeft toestemming. Downloads van (?) gaan traag (op glasvezel) en stoppen op willekeurig moment en weigeren verder te gaan.
Video downloaden zonder converteren,router reset.. geen oplossing. Alles werkt perfect op gemistdownloader na..

Win7 [x64] uptodate

edit: Gemistdownloader 2.8.16 verwijderd en in plaats daarvan 2.8.15 geinstalleerd. Werkt nu weer feilloos. ;)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)