Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.8 bèta  - Lage resolutie?
Sinds een paar dagen kan ik alleen video's downloaden in lage resolutie (320x180). Ik weet niet zeker of het is begonnen nadat ik de laatste beta heb geïnstalleerd.
Komt dit door Uitzending Gemist, of ligt het aan mijn instellingen? Ik laat video's altijd downloaden in originele kwaliteit, zonder te converteren.
Antwoord
(28 May 2013, 13:00)ArchCarrier schreef: Sinds een paar dagen kan ik alleen video's downloaden in lage resolutie (320x180). Ik weet niet zeker of het is begonnen nadat ik de laatste beta heb geïnstalleerd.
Komt dit door Uitzending Gemist, of ligt het aan mijn instellingen? Ik laat video's altijd downloaden in originele kwaliteit, zonder te converteren.

Heb je vandaag al opnieuw gecontroleerd of dat nog het geval is?
Antwoord
Vanochtend was het nog hetzelfde, maar ik heb het net opnieuw geprobeerd, en nu wordt hij wel opgeslagen in 640x360. Bedankt! (Ik neem tenminste aan dat jij het hebt verholpen.)

Nu alleen die vervelende geoblokkering opheffen - heb je daar nog tips voor?
Antwoord
Met betrekking tot het downloaden in het buitenland - zie dit topic.
Antwoord
OK, bedankt!
Antwoord
(28 May 2013, 13:11)Webmaster schreef:
(28 May 2013, 13:00)ArchCarrier schreef: Sinds een paar dagen kan ik alleen video's downloaden in lage resolutie (320x180). Ik weet niet zeker of het is begonnen nadat ik de laatste beta heb geïnstalleerd.

Heb je vandaag al opnieuw gecontroleerd of dat nog het geval is?

Ik heb echter nog steeds last van die lage resolutie op Uitzending Gemist. Vreemd echter alleen voor: KRO Detectives; Endeavour Morse [20130529]. Van andere uitzendingen is de resolutie 360p zoals gewoon.
Antwoord
Deze uitzending krijg ik gewoon binnen in 360p; in welke resolutie krijg jij de uitzending?
Antwoord
(30 May 2013, 7:56)Webmaster schreef: Deze uitzending krijg ik gewoon binnen in 360p; in welke resolutie krijg jij de uitzending?

Heel goed! Ik krijg deze uitzending ook in 360p, maar ik kreeg die vanmorgen nog in 180p en dat met verschillende releases. Bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)