stap 3: 'start niet' - Afdrukversie +- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum) +-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38) +--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39) +--- Topic: stap 3: 'start niet' (/showthread.php?tid=683) |
stap 3: 'start niet' - Nilskey - 10 December 2011 Handig programma en heeft het altijd gedaan. Maar sinds ik het programma opnieuw op de computer heb gezet, werkt het niet meer: bij stap 3 wil het downloaden maar niet starten. De firewall blokkeert volgens mij de software niet. De verbinding is stabiel. Ook het programma verwijderen en opnieuw erop zetten levert geen verbetering op. Is er misschien sprake van een andere blokkering? Heeft iemand een tip? Erg bedankt alvast! RE: stap 3: 'start niet' - Webmaster - 10 December 2011 Beste Nilskey, Kun je aangeven wat je precies wil downloaden (heb je een voorbeeldlink?), en in welk formaat (WMV, MP4, AVI, etc) je de uitzending opslaat? Webmaster RE: stap 3: 'start niet' - Nilskey - 11 December 2011 Bedankt voor de reactie. Alle links van in ieder geval uitzending gemist werken niet (vanaf stap 3). Geplukt van beta-versie of niet: maakt niet uit. Voorbeeldlink: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117775 Opslaan in wmv of avi, geen verschil. grt |