Helpdeskweb.nl Forum
Queue werkt niet - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: Queue werkt niet (/showthread.php?tid=369)



Queue werkt niet - Renevan - 24 January 2011

Tear
Hallo,
Als ik uitzendingen toevoeg aan que en daarna downloaden start wordt alleen de laatst toegevoegde uitzending gedownload. Als de download klaar is doorgaans 100%, door het slechte Internet hier in Thailand niet altijd, gebeurd er niets meer. Dan op nieuw selecteren in uitzending gemist en weer beginnen bij stap 1.
Soms krijg ik de opmerking " het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken" ik neem aan dat dat te maken heeft met uitzendrechten.
Prog. werkt trouwens prima, downloaden op memory stick en afspelen op tv via een media. Voor Thaise begrippen in een prima kwaliteit.


RE: Queue werkt niet - Webmaster - 24 January 2011

Beste Renevan,
Om te starten met het downloaden van de quelijst, ga je (nadat je het laatste item hebt toegevoegd) terug naar het hoofdmenu (via de blauwe pijl rechtsboven) en selecteer je 'Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden'. Vervolgens kun je daar de queue starten.

Groeten,
Webmaster


RE: Queue werkt niet - Renevan - 25 January 2011

(24 January 2011, 16:03)Webmaster schreef: Beste Renevan,
Om te starten met het downloaden van de quelijst, ga je (nadat je het laatste item hebt toegevoegd) terug naar het hoofdmenu (via de blauwe pijl rechtsboven) en selecteer je 'Ik wil een lijst met uitzendingen/filmpjes downloaden'. Vervolgens kun je daar de queue starten.

Groeten,
Webmaster

(Y) Hartelijk dank voor de snelle reaktie. De volgende keer zal ik verder kijken dan de eerste regel (Ik wil een uitzending van uitzendinggemist.nl downloaden).
Eindelijk een forum met duidelijke en terzake doende antwoorden.

Groeten René